Kvällen

Idag har jag gjort ganska mkt ändå för att vara dagen innan min första natt. Sov till 11.30 så det var bra förberedelse för att vara uppe hela natten. Sen runt två åkte jag in till stan och lycko mig hade Camilla slutat så jag fick sällskap på min lilla rutt. Gick till Lindex eftersom min kära bonusmamma rekomenderat den rean dom hade. 25 kr plagget och sedan 2 betala för 1 men tyvärr hade dom inte samma utbud här som i Oskarshamn. Fanns några snygga linnen för 19 men allt annat kosta över 100 lappen och jag blir snål när det är rea. Ska det vara rea ska det vara rejält. Så jag gick till Gina ist och köpte ett par vita shorts, 49 kr och en klänning 49 kr. Sen köpte jag två linnen, ett illgrönt (grönt passar bra till mitt hår nu) och ett vitt, 79 kr för båda. Sist men inte minst tre par trosor, i spets med skrikiga färger och dom sitter alldeles perfekt och känns knappt som jag har trosor på mig. Vänta....

Jo jag hade trosor på mig, puh. Hehe nedå men ni fattar vinken. Senare runt 4 gick jag och Milla och bonusbarnet Thuva till Frida vars mage blivit så stor :DD Hon är gravid, precis inne i 6e månaden, så mysigt blir avundsjuk rejält kan jag säga. Så vem vet pappa du kanske blir morfar ;PP Min pappa läser min blogg och han kommer svimma när han läser detta hehe elak jag är. Titta på babykläder hon köpt med och dom var så gulliga så började nästan gråta. Längtar efter mitt andra bonusbarn...William eller Celin kanske! Ingen Filippa iaf eller vad säger du Frida? Sedan åt vi spaghetti och köttfärssås och det var gudomligt gott. För en gång skull var jag lat och gjorde inte speciellt mkt annars brukar det vara jag som står vid spisen, rörde om i köttfärssåsen bara vilket egentligen är hela jobbet eller iaf det som gör det bra. HAHA nej skojja tjejer, tackar :DD

Sedan drack vi kaffe och åt lite godis mums. Thomas rökte lite vattenpipa men jag vågade inte för vet inte riktigt hur man blir så ville inte göra det innan jobbet ifa jag skulle må dåligt. Vet jag är en fegis!

Gick därifrån runt 20,40 så för en gång skull var jag INTE i god tid innan jobbet, det brukar jag alltid vara annars för jag är en sådan som alltid måste hålla tiden annars får jag panik och ångest typ. En halvtimme innan utsatt tid. Undrar vad jag fått det ifrån, inte min pappa iaf som oftast är en halvtimme EFTER utsatt tid...

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och plugga lite, tenta den 11e BLÄ :(((

XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0