<3

Vill bara säga att jag har världens bästa föräldrar...och syster. Älskar er <3

Fick sluta tidigt idag för min handledare tyckte jag varit så duktig och umpärksam. Var med Anette, fotterapeuten idag och såg en massa fötter och fick reda på en massa saker om fötter som man inte tänkt på. Praktiken är helt underbart rolig ska jag säga er! I morrn ska jag nog testa och se om jag får vara med på labb, kanske kan jag få göra lita kappilär prover och kanske några venösa, jag älskar att sticka hehehe speciellt när det kommer blod för då vet jag att jag lyckats. Ska se om jag får vara med sjukgymnasten på torsdag efm också för på fm har jag basgrupp. Sedan på fredag kanske man kan få vara med på bvc ska kolla iaf :DDD

Snart, eller om en timme blir det nog ska jag hämta mitt lille bonusbarn på dagis då mammsen är på sin praktik. Har lovat henne att vi ska hoppa i sängen. Undra jag vem som är mest förväntansfull? haha, inte är det mammsen Milla iaf hehe.

Ska se lite project runnaway och top model nu så ...

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: ac$

2008-12-03 @ 14:46:41
Postat av: camilla

hehe råkade kommma åt en knapp så de tidigare kommentaren e från mig.. :P ni e busiga ni,men en toppen bonusmamma!!<3 love u puss

2008-12-03 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0