Torka

Hej hej var ett tag sen sist. Har nu varit i Västervik i över en vecka och börjar bli lite små trött och uttråkad. Till en början har alt varit toppen. Kom ner fredag förra veckan och dt blev utgång på lördagen med Emelie, Titti, Alex, Elin, Emma, Louise, Evelina och Anna. Det var sketans kul och man blev väl lite sisådär smålullig att allt möjligt kan hände ;P

Sedan blev det lite mysträffar med Emelie som jag saknat så förbaskat mkt och sedan utgång igen å juldagen när det än en gång bleclite väl mkt att dricka kanske pga Alex som var en besökare från GBg men kul hade jag iaf även om  man kanske gjorde bort sig men vad gör det man är ju ung  och dum...

Fick ett playstation i julklapp :DD weei och singstar ABBA edition så har sjungit lite för mig själv idag hehe. Fick även en matassistent oh lite annat smått och gott...

Nu är det bones....så had ebäst!

Camilla och Frida jag saknar er så himmlans mk, älskar er ni är världens bästa vänner <3


XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh riligt med tv spel :) jag köpte brorsans.. :) puss

2008-12-28 @ 21:53:12
Postat av: Frida

miss u to babygirl!!

2008-12-29 @ 20:15:22
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0