<3

Oj vad jag är vaken tidigt, brukar lägga mig vid den här tiden men nu har jag alltså gått upp. Sov hos Milla i natt och dom skulle upp, Thuva till dagis och Milla till jobbet och eftersom jag sover så gott och tungt när jag sover där så är jag relativt pigg. Därför tänker jag vara vaken nu och gå ner till badet snart och ligga ute och sola hela dagen, behövs kan jag säga.

Är ledig nu och i morrn, väldigt skönt så tänkte få en liten, eller stor bränna. Det tråkigaste är ju förstås att mina kära vänner jobbar om dagarna, baksidan med att vara den enda som jobbar natt är att man också är den enda som är vaken om dagen. Men jag är inte den som är den, jag vågar gå ner och lägga mig själv vid badet =)))

Jag gillar dig men vågar inte säga det....men jag tycker om dig, jag gör nog faktiskt det. Om det är bra eller dåligt det vet jag inte men jag vet bara att jag nog vill ha ngt mer med dig... hihi

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Var är solen? Är den hos dig? Hos mig är den inte. Jag hoppas att det spricker upp snart. Jag hade ju planerat en stund på badplatsen idag.

2008-07-30 @ 07:50:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mannndy

Här skiner solen som bara den, nästan för mkt. Så i Linköping finns solen :) Ska gå ner till "stranden" om en timme och lägga mig...

2008-07-30 @ 08:50:02
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0