<3

Det blev lite godis iaf, mumsigt gott. Ligger i soffan och myser med mannen i mitt liv. Älskar honom så mkt, den underbaraste som finns. Han säger aldrig nej, säger aldrig något dålig. Nej för att vara ärlig säger han nog aldrig något alls utan han ställer bara upp för mig, lyssnar och finns där. Visst han är väl lite hårig men det är ju bara mysigt att burra sig in i...Lägger in en bild på min älskling och mig för tre år sedan, han var då lite mindre.




Sedan har jag precis fått den bästaste nyheten på länge =)) Får troligtvis besök i helgen av en annan underbar kille :DDD Weiii längtar, film och mys och en massa prat. Miss you<3

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

så fin bild!! what?? vilken kille ??

2008-07-22 @ 11:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0