Dålig

...på att blogga, ja vet! Inga roliga inlägg eller ngt speciellt att berätta. Ät så trötter nu kan jag säga, varit vaken sedan 0800 i morse och kommer inte kunna sova förrens 0730. Längtar till sängen ska bli så skönt, har införskaffat mig en fläkt idag. Borde ha gjort det för länge sen nu när det är så varmt för får ju duscha tre ggr per dag annars, mysigt värre. INTE! Värmen visst det är skönt med sommar och sol men som jag skrivit tidigare är man aldrig nöjd och nu är det FÖR varmt. Får så ont i mina leder när det är varmt, fötter, tår, knän, höfter, rygg, axlar, fingrar, armar ALLA leder troligtvis pga att jag lider av led sjukdomen ELERS, dansk sjukdom som typ alla kvinnor från pappas sida lider och har lidit av. Känner mig som en gammal tant, kan knappt gå så en permobil skulle inte sitta helt fel. Hehe...

Tänk om jag vetat vad jag kunde fått, shit vad allt skulle varit bra då...hehe. Men nu vill jag ha det, undrar om det ngnsin går...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0