Färgat håret :)))

Nu är det gjort igen, nytt liv = ny hårfärg. Visste inte riktigt vad jag ville ha, funderade på mörktblont med blonda slingor i så man ser så där sommrig ut men förstod att det skulle vara alltför svårt med tanke på hur mörkt mitt hår var. Så jag tänkte ljusbrunt med blonda slingor. Jag köpte därför ett paket blondering, ett paket blonda slingor och sedan en lite ljusbrun/rödaktig färg. När jag kom hem märkte jag att båda blonderingarna var slingor så jag fick använda båda till att få håret lite ljusare. Så väldigt rolig ut, gul i hårbotten och resten brunoranget. Tänkte det här kommer aldrig bli bra så jag letade upp nummer till frisörer här i Linköping för att bereda mig på att få ngn form av akuttid när resultatet var klart. Jag väntade iaf tills jag lagt i den sista färgen den brun/rödaktiga. Jag blev helt chockad av resultatet för jag blev väldigt nöjd, fick den hårfärg jag drömt om ett tag. Kommer här nedan lägga in lite bilder ifrån dagen och också resultatet av min färgning, skriv gärna vad som tycks!

XOXO Amanda



 Man KAN bada i LINKÖPING!!!


 Det är dejligt

 Me

 Hårfärgen

 Again

 Bara för att jag är glad

 Så vad tycker ni nu då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken het brud!! Västa snyggt ju. Puss snygging

2008-07-30 @ 18:38:45
Postat av: Ribecca

nej jag vet. och philip, vad ful han är! han som var innan såg ju tusen gånger bättre ut. men det är väl för att belle och philip ska vara fula ihop. btw, snyggt hår :)

2008-07-30 @ 21:14:29
URL: http://rialbest.blogg.se/
Postat av: Paula

heh. söt tjej! :)

2008-09-19 @ 05:32:20
URL: http://galldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0