Flitig bloggare

Blev visst lite flitigare än väntat men det är kanske bara för att det är första dagen och så spännande. Sitter på jobbet och har det rätt mysigt. Funderar på att baka lite men njae, gjorde det igår en banankaka som blev jätte god. Självklart smakade jag av smeten med stora tuggor, känn på den Elin och Emelie som var så sugna på det hihi.

Ska jobba hela helgen nu, är bara ledig måndag och sedan tre dagar till. Lite jobbigt men det är rätt soft ändå. Ska försöka komma ut i helgen, alltså ut på uteställe inte att jag är lesbisk eller något :P Nej har inte tappat tro till killar, tvärtom :DD

I veckan har jag haft det bra trots allt som hänt. Greger och jag tog vårt pick och pack och drog till Emelie och Elin för att återhämta oss och det funkade alldeles utmärkt. Bara latade mig och njöt att inte vara hemma pga att jag slapp städa men jag diskade ändå för konstigt nog är det roligare att göra det borta än hemma. Tack tjejer för dom dagarna, skit härligt, underbart. NI är guld värda!

Städade också ur min gamla vind i Västervik som jag haft under 2 ½ år. Det var rätt roligt, hitta en massa gamla bilder och kärleksbrev från killen i 3.an. Kul att ha sparat sådant. Och ett så himla sött kort på mig och min barndomsvän Titti som verkligen var oss upp i dagen. Ska scanna och lägga in det på bloggen när jag får upp dom till Linköping. Hittade ett gammalt band där Titti och Anna Lennström sjunger en låt om mig, som jag fick på min 15 års dag. Kommer inte ihåg den men refrängen gick på ett ungefär så här: Du är en galen tjej AHA, som ofta vrickar sig AHA, men vad ska vi göra åt om du inte gillar vår låt. Melodin är ngn gammal låt som Victoria Silverstedt gjort och hon kan inte ha gjort så många låtar så inte svårt att hitta.

Nej nu ska jag nog sätta mig ute på balkongen och njuta av nattdoften, den är så fräsch och härlig. Längtar till sängen vid 7, ska sova till 16 :DDD Förvänta er inte såhär många inlägg varje dag för ett sådant roligt liv har jag ej ;P

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin blogg. Älskar dig. Du är bäst o starkast. Puss camilla

2008-07-20 @ 12:50:36
Postat av: Anonym

Så fin blogg. Älskar dig. Du är bäst o starkast. Puss camilla

2008-07-20 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0