Saknad, jobb och längtan

Snart är det dags för jobbet, sista natten och sedan ledig iaf 1 natt. Ska träffa Sandy i morrn det ska bli roligt, var ju ett tag sedan.

Annars har jag inte gjort så mkt idag, duschat, ätit middag och bara vilat upp mig i soffan framför tv.n som så många gånger förr.

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. Känner stor saknad till mina vänner i Västervik, önskar alla bara kunde flytta upp hit och bo här hos mig eller i egen lägenhet såklart, Titti, Emelie och Eve, hoppas de alla kommer snart och hälsar på. Eve ska välla komma upp framåt våren och bosätta sig i Linköping, skulle vara så roligt. Men det är så skönt att jag har så goa vänner här, dom betyder allt verkligen <3

Längtar till helgen då jag inte jobbar natt ngn dag, visserligen var jag snäll och hoppade in lördag 16-20 men det är rätt skönt att jobba lite idag. Men sedan hoppas jag på en rejäl utgång på lördagen med Sandy kanske? Skulle vara otroligt skönt.

Har nog inte så mkt mer att skriva nu, börjar bli alldeles för trött. Blir en kopp kaffe på jobbet sen orkar jag blogga lite mer.

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: angelica

är på bra humör du då

2008-07-20 @ 19:40:46
URL: http://pease.blogg.se/angel
Postat av: Mannndy

Ah idag mår jag prima =))

En klok kvinna, min mamma sa en dag att livet är ungefär som när man kör bil, man kan inte hålla på att kolla i backspegeln hela tiden för då kommer saker och ting gå fel. Man måste titta framåt och bara någon gång ibland se i backspegeln, se bakåt =))

2008-07-20 @ 23:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0