Trötter

Om jag var med i snövit skulle jag nog vara dvärgen Trötter för just nu är jag väldigt trött. Det är också tyvärr för sent att sova nu för klockan är 19.15 och börjar jobba vid 21. Vet inte om jag ska äta ngt, bara ätit 4 mackor idag till frukost så är lite smått hungrig men kluven också för mår lite illa. Haha, kanske skulle vara Butter också? Nej ska rycka upp mig och bli en blandning mellan Snövit och Glader det är något mycket bättre att sträva emot...

Längtar fortfarande till helgen det ska bli så roligt, ska ut på lördagen med och då ska jag verkligen vara som Snövit förutom att jag inte ska hitta mig 7 dvärgar ;PPP

Har inte så mycket roligt att prata om mer. Sov till klockan 14 då min mor ringde och väckte mig för andra gången, typiskt henne. Sedan har jag pratat nästan en timme med min syster och det var trevligt. Hon har planerat en massa kul när jag kommer upp till henne. Kom på igår att det krockade med sista helgen av nolle-P men det gör inget, är fadder men behöver inte vara med på allt och att missa GBG tänker jag inte göra.

Har kommit på en massa saker jag vill göra för min augusti lön. Jag vill köpa en ny soffa, en gråspräcklig Divan soffa som ska vara mjuk, extensions, en platt TV och så självklart min shoppingtur i Göteborg. Skulle vilja flytta till en ny lägenhet med, en större, en 2.a närmare stan men det är svårt för det blir så dyrt där. Men har svårt med tanken att flytta ifrån Camilla, hon är ju en del av mig så är rädd för hur det skulle bli? Vem ska jag springa över till när jag får en akut gråtattack, eller när mjölken är slut eller när jag inte har ngn frukost? Ska jag gå till en vilt främmande granne? Oj shit så gör man ju inte här i Sverige. Vi är ju blyga och skygga, rädda för kontakt med människor vi inte känner. Träffar man en vilt främmande person på stan och den säger "Hej" så far ju tankarna runt som värsta bergodalbanan. "Han måste vara full","Våldtäktsman","Psykiskt störd", "Ring polisen". Hehe nej okej så är det kanske inte men det är inte långt ifrån. Hur många sätter sig brevid en främmande person på bussen ist för att sätta sig på eget säte? Inte många va?


XOXO, även till er jag inte känner Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

DU FLYTTAR INTE :O

2008-07-23 @ 00:00:10
Postat av: Mannndy

Nej, hur skulle jah ngnsin kunna flytta ifrån dig och Thuva. Som bonus mamma har jag ju faktiskt ett ansvar ;P

2008-07-23 @ 00:33:55
Postat av: Camilla

Ja just de.. Flyttar du så får det bli en 4.a isf... för oss blir du inte av med.. då blir vi sambos istället ;P

2008-07-23 @ 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0