God morgon!

Ja idag var man allt uppe med tuppen, eller en ganska trött tupp men det jag menar är att jag är ganska tidigt uppe för att vara mig, vaknade för en timme sedan. Nu sitter jag och tittar på tv samtidigt som jag äter knäckemacka med julskinka och dricker kaffe. Mumsigt värre men lär väl tröttna på julskinka fram tills den 24:e.

Måste ju också rikta lite kärlek till min pappa då det är hans dag idag. Grattis grattis papput på farsdag, älskar dig du är underbar och alla dagar borde firas som din <3

Vad ska man berätta om helgen? HEMLIGT hihihihi...men den har varit väldigt bra iaf <3 :D

Idag ska jag plugga så tycker lite synd om mig själv men som tur vad finns det ju lite godis kvar hemma ifrån bion, ska kanske simma lite med Millis också vilket är härligt.. Eller så ska vi gå en lång promenad!

Min favorit låt, kanske nya bröllops låten <3



XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

Jaha?? o vad e detta,bröllopslåt.. aja.. jävulst kul att du berättar för mig då, fy faan !! aja,aldrig mer prata med varandra iaf. heeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2008-11-09 @ 11:49:48
Postat av: mannndy

hihi ÄLSKAR DIG HJÄRTAT <3

2008-11-09 @ 12:40:04
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0