Julskinka och PVK

Hejsan hoppsan denna måndag kväll den 3:e november. Julen börjar närma sig men jag tyckte allt att det var lite väl lång tid. Så vad gör man då om inte lagar till en alldeles utomordentligt god julskinka som smälter i munnen tillsammans med lite julmust :D Ni må tycka att jag är knäpp men jag själv anser bara att jag har god framförhållning, julen närmar sig ju som sagt med stormkliv.

Så i morse började dagen jätte bra tyckte jag. Var en kvart tidig till skolan, 08.45. Vid fem i började jag fundera vart alla tagit vägen och när klockan slog nio började jag allt bli riktigt orolig. Så ringer Heidi och säger att vi ska vara på Birgittaskolan, `´suck`´ säger jag. Det var helt enkelt bara att ta cykeln och cykla nerför lassarettsbacken ner till BS för att ha seminarium om förbättringsarbetet. Skit tråkigt och inte givande för fem öre. Sedan åkte jag och Mikaela upp till HUB för att plugga lite och nu äntligen har jag förstått mig på GLYKOLYSEN, efter snart ett år, stolt :))) Citronsyracykeln är snart 100% men fortfarande lite kvar men det fixar jag i morrn när jag är ledig...wuhuu, ska tvätta också wuäää.

Från 13-15 var jag på clinicum och tränade på att ta blodprov och sätta PVK. Gick riktigt bra faktiskt och roligt är det alltid att sticka och se allt blod som kommer. :)



XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

ångra faktiskt lite att jag inte köpte den där skinkan ;) hhihihihih

2008-11-03 @ 23:10:56
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: camilla

min skina blev så där.. :P ingen bra kvalitet på den hehe.. duktig du är! jag gillar blod.. hehe puss

2008-11-04 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0