Tråkigt!

Japp just nu har jag det jävlans tråkigt och ensam...fy faeen. Inget bra på tv, bara repriser som jag självklart redan har sett. Ingen rolig människa på msn heller, inte ens lille Sigvard för han sitter väl och äter sin 48:e toast och glor på en massa heroes avsnitt hehhe... Men fick iaf skriva med dig lite granna förut :) och fick en pik om att jag säger "fett nice assa" hehehe skulle vara diskret med det :P

Längtar till julen då jag ska hem till Västervik och träffa alla gamla vänner som jag saknar så, Titti, Emelie, Alex m.fl och naturligtvis SIGVARD. Står ju julmys med godis, fika film på schemat med den lille plutten. Och utgång med min lille bajs Titti och Emelie med naturligtvis hihi. Ska se om dom tycker jag förändrats och speciellt om min dialekt har förändrats. Tycker själv att jag pratar ganska annorlunda, en liten blandning mellan norrländska, dalmo, småländska och så naturligtvis ösgötska. I klassen trodde dom jag var från östergötland hehehe. Flyttar till en större stad och blir bonne haha. Östgötskan har satt sina spår på vissa ord, berg och färg är inte de enda som låter cp längre utan även hit och dit, här och där och så också Linköping och norrköping. Hahaha... Sedan finns det ju vissa människor man absolut inte vill träffa när man kommer tillbaka men fuck them! hehehe

Ja vad ska man ta och göra...se film kanske och mysa med pälsklingen sen så det inte blir så ensamt längre hihi :))) Möes...Tur att man har granen iaf som gör en så glad hihi :)))

Nej nu ska jag fortsätta dricka lite vatten...somna tidigt ikväll ska ju upp till praktiken i morrn. Weeeei hoppas på att få sticka lite hehehe...makaber jag är men det är så roligt och jag är faktiskt duktig, peppar peppar!

Nu ska jag sluta deppa och le för lär ju få ett samtal från en orolig mor och far annars. Saknar mor min, länge sen hon var här nu :( Älskar dig! Älskar pappa med men det var ju inte lika länge sen som han var här hehe..

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: mamma

saknar dej oxå! ville ringa igen men det kan jag ju inte hålla på med, o saknar dej bara mer då. Ensam är du ju inte, bara själv just nu. Vi finns ju allihop men inte hos dej just nu. Mys på!

2008-11-30 @ 18:45:38
Postat av: Anonym

Såklart att pappa blir lite orolig när jag läser att du är ensammen. Men det är ju det få gånger som du skriver att du är ensam. De flesta gångerna är det ju alla dina vänner som du skriver om att du har träffat.



Jag saknar dig, och det är ju bara ett tåg och en buss som är skillnaden mellan Linköping och Oskarshamn.



Puss och kram från pappa.

2008-12-01 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0