UTGÅNG

Ooops mamma nu fick du lite att oroa dig för...blev inte sitta hemma med ostbågar denna kväll utan istället utgång med Millis ;P Men tur att du mamma inte är uppe så här sent så du kan läsa det. Eller kanske uppe men inte sitter du vid datan iaf :)))

Har vart en mysig kväll för övrigt med Milla, Frida+william och Thomas. Massa tacos och godis,,,mums. Ni är bäst mina vänner ...och Thomas är välla inte så farlig han heller ;P Tittade på lite roliga klipp och lite tråkiga gitarrsolon som varken Frida eller jag uppskatta, eller det eviga väntandet på en jävla hockeymatch. Lessen vänner men jag HATAR hockey, eller bryr mig iaf inget skit. Men det gjorde inte så mkt för jag har ju Rayman på mobilen så det blidde bra ändå för min del. Värre kanske för Frida stackarn men hon hade ju godis så gick nog ingen nöd på henne heller och Thomas ja han sov i väntan på att Milla skulle fixa det tekniska men sicken "otur" att det inte funkade att sätta på hockeyn.... hehehe

Så nu ska jag och Millis hem till mig och festa på lite Champagne, vi slår på stort jajjamänsan, inte varje helg vi går ut. Men två ggr på kort tid nu iaf, måste betyda att hon har rätt roligt med mig iaf hehhe.

XoXo Amanda (shaking da ass on ...hmm Platå? :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0