Utgång

Tjenare alla glada partyprissare och ni andra också givetvis ;P Nu sitter jag hemma hos Lisa och dricker lite vin med henne och peter och madicken, men madicken är lite sjuk och tar det lugnt. Väntar också på bror min och hans vänner men dom verkar vara sega. Pappa och Maria förresten, ett av vinerna var verkligen jätte äckliga, lite väl surt för min smak och smakade lite väl mkt vin om man säger så ;P Men tack ändå allt kan slinka ner :)

Idag har vart en mysig dag, var på stan med gummorna, dvs Frida, Camilla och Thuva. Fikade lite på Mc donalds där sibel sjöng en låt och som vi ignorerade totalt, kul att vara så känd så man får sjunga på Mc Donalds...NOT. Lilla thuva fick målning i ansiktet men blev inte speciellt nöjd stackarn. Vi andra vuxna lekte lite med de masker som Thuva fått, bilder kommer i morrn när jag är hemma :DDD

Sedan köpte jag slingblond och gjorde håret ngt ljusare, syns inte jätte mkt men lite iaf. Lisa har då inte märkt det iaf men ska snart säga det till henne. Vad blir det ikväll då? Platå kanske ? Ja det blir nog det faktiskt, kommer väl vara fett ,med folk ,men det är roligt.

Fick brev av Titti i förrgår förresten, min barndomsvän som är ute på låntur i malaysia och thailand. Blidde alldeles tårögd och naturligtvis Titti kommer jag ihåg "Hi my name is Anita Patel and I come from India" och låt oss inte glömma: "picadilly circus, the heart of London is Picadilly Circus" med sådan där  fin och riktig engelsk dialekt...sjutton vad det är mitt favorit citat ...ever!
Nej nu börjar det bli för svårt att skriva så säger nog adjö för min del...

Puss och knull...(kan med vara snuskig när jag är full Millis ;P...önskar du och frida var här BTW)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu ska jag kika på ellos jag hoppas jag köper krukorna, men får se, jag är ju lite snål mot mig själv:D haha! :D Pussssss hoppas du hade en kul kväll, fick ditt mess förresten ;) haha!

2008-11-23 @ 09:22:49
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: camilla

heeji hoppas du hade roligt igår,verkade som så iaf när jag fick ditt sms.. det är bra att du är snuskig när du är FULL hahah inte ful... du är aldrig ful.. håret blev FETT med fin assssssssssssssssaaaaaaaaaa!

2008-11-23 @ 11:13:27
URL: http://cemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0