Bajs

Hejsan, Ni får ursäkta min fina överskrift men visste inte riktigt vad jag skulle skriva så det fick bli mitt favvo ord ;P Jag vet man kan inte tro att jag är 20 år men det är jag faktiskt och ganska så mogen för min ålder också. jag tycker dock det är viktigt att ha en barnslig sida, att man inte tar allt så allvarligt och min barnsliga sida är min bajshumor som alla mina vänner kan intyga att jag har.

Sitter nu hemma hos Millis och vi är lika sociala som vanligt, hon sitter på sin dator och jag på min samtidigt som det är Desperate House Wifes på TV. Men gör inget, Millis pluggar och det är en sak varför jag tycker det är så härligt att vara med henne. Vi kan vara oss själva, ha det trevligt utan att egentligen göra ngt ;P Ska iaf sova här i natt för vi sover så dåligt så ska se om det blir bättre tillsammans :P Så får jag komma upp tidigt i morrn vilket är bra för jag ska nämligen till HUB i morrn bitti och plugga FRIVILLIGT med Mikaela, göra klart hygienrapporten...

Nej nu ska jag koncentrera mig helt och hållet på Desperate HouseWifes...

Ps! <3

XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0