Höst

Ja nu tänkte jag allt att det var dags att blogga lite, var ju ett tag sen som vanligt. Sitter i min säng för tillfället, som vanligt och kollar på Magnus Betnér, I ditt ansikte. Helt okej men kan tyvärr inte säga att det är det bästa av honom.

Har blivit förkyld, som vanligt. Beror väl på helgens bravader, hehe. Var ute både fredag och lördag för att fira kära vännen Emelies ankomst. på fredager bar det av till Mikaela i klassen för att fira hennes 23 års dag och inflyttning, grattis grattis. Senare gick skaran av ca 15 SSK studenter + Emelie till Platå och Emelie och jag intog det alldeles folk tomma dansgolvet och körde loss. Kan säga att det faktiskt inte tog speciellt lång tid innan dansgolvet fylldes av den ena en den andra. Sedan intog 8 SSK studenter + Emelie det lilla dansgolvet, som egentligen bara är en bar och dammade av gamla dängare som "Hey Micky" med Carola, "Michelangelo" med Björn Skifs, "I will Survive" med ngn och ja ni fattar! Var en väldigt rolig kväll som slutade med att Emelie och jag, ganska så rejält fulla följde med hem till Lisa där Emelie och jag somnade ganska snabbt efter 5 min på en uppblåsdubbelmadrass kl.5.00. 5 ½ timme senare vaknar vi lika trötta som kvällen innan och snart joinar även Lisa vår mysmadrass och där ligger vi i typ 3 timmar tills vi kommer fram till att vi nog måste åka till systemet i Ekholmen som faktiskt har öppet en timme längre en stan. Eftet det åkte vi hem till mig och åt mat för att sedan tränga ihop oss i min 105 cm säng och glodde på High School Musical ...måste somnat för när jag öppnade ögonen så hade High School musical 2 börjat och nästan slutat + att mamma ringt 4 ggr ngt jag absolut inte hört och ingen av de andra heller som även de somnade sött. Sedan duschade jag och vi åkte hem till Lisa och åt lite god plockmat och drack lite vin och körde ord lekar för att vid ungefär 12 gå ner till stan, då bussen slutat gå. Kom hem lite tidigare under natten, kl.4.oo Och den här gången trängde vi alla ihop oss på den uppblåsbaramadrassen där vi låg sked och krama om varandra, eller Lisa mig iaf vilket gjord eatt vi alla sov mkt gott tills klockan 11 då mamma sa att hon snart var utanför för att hämta mig. Duktig som jag är sminkade jag mig väldigt fort och sen åkte vi ut till Ikea och åt god mat.

Senare på kvällen satt jag och tyckte inte jag var duktig som gjord ebasgruppscenarie dagen innan den skulle redovisas. Sedan klockan 00.00 kollade jag på schemat bara för att se att jag var super duktig för att det skulle inte vara klar förren om fyra dagar, alltså torsdag. Ist för att tycka att det var väldigt skönt att vara klar blev jag sur och funderade på att hoppa från fönstret...nej då man ska väl kanske inte skämta så men blev iaf väldigt irriterad. Var allmänt depp igår och grät lite och så och då är det där kändes bara som salt på såret. Tur att Sigge då finns till som alltid kan göra mig väldigt glad...så han var snäll nog att lyssna på mitt gnäll och ge mig goda råd och kärlek som han alltid gör. Tack det är allt bra att du finns, du ställer då alltid upp<3

Idag har jag haft medicinskteknik och lärt mig räkna hur mkt läkemedel man ska ge och sånt...plus att jag tränat än en gång på att sätta dit kateter på löskukar och fittor. Hehehe titta Camilla jag kan också ;P stolt nu? Nu ska jag nog ta och sova faktiskt, och drömma :D <3

Bajspåfittan...

XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0