Inge bra...

Blir inget direkt inlägg nu för det skulle nog inte bli bra, eller kanske därför jag ska skriva?

Något finns i mina tankar och jag kan intge sluta tänka. Å ena sidan är det hur härligt som helst, å andra sidan så himla förvirrande. Vad ska man göra? Vad ska man känna? Vad ska man berätta? Ingetting, det får vara min lilla hemlis och mitt härliga dagdrömmande. Mitt lilla dagdrömmande som gör höstmörkret lite underbarare, men ibland också väldans jobbigt...och som sagt förvirrande till tusen!

Är för övrigt alldeles ensam denna fredag kväll, vilket resulterar i lite depp, tycka synd om mig själv med några tårar och lite chips och cola i magen. Men vänner och familj bli inte oroliga för Amanda behöver dessa kvällar. Amanda behöver tycka synd om sig själv och känna att hon är ensamast i världen och att ingen bryr sig eller älskar henne, även fasst hon vet att många av er finns. Amanda behöver få lite tårar för en reklam om bröllopsform på tv så att hon har en anledning att ta det där kalla glaset med cola och de där chipsen som är så förgörande för kroppen, för Amanda tänker naturligtvis också dessa kvällar att hon är väldans tjock och tröstar sig då än en gång med det där glaset med kall cola och lite mer chips. Logiskt, nej inte för femma öre men Amanda behöver dessa kvällar...För i morgon kommer allt kännas toppen igen och Amanda ska ta på sig sina svarta dansskor och ta en tur runt ån och förgöra de där kalla glaset med cola, som nog innan hon lagt sig blivit till flera glas och alla dom där äckliga och feta chipsen och sen kommer Amanda le ett glatt leende och bara må hur toppen som helst...

Men just nu känns det där långt borta och Amanda kommer dricka sin cola och sina chips och känna att ingen älskar henne, att hon är ganska så ful och fet och hon kommer fälla små tårar och dricka sin cola och äta sina chips...för ikväll är en sådan kväll och sådana kvällar behövs...

Blir inget XOXO från Amanda idag men hon hoppas iaf att Ni har det bättre än henne, men det har ju alla för idag är det allra mest syndast om Amanda själv!


Så här ful är Amanda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man vara mer patetisk??? Hela inlägget handlar om att alla ska tycka synd om dig. Väx upp för FAN, och allt handlar inte bara om dig! TÖNT!

2008-10-12 @ 20:00:46
Postat av: Mannndy

För det första fegt att vara anonym vilket betyder att jag säkerligen vet vem det är och för det andra var det mer ett skämt inlägg jag hade tråkigt och var ensam och ville skriva ett inlägg och så blev det såhär. Jag satt och skrattade mig igenom hela alltet så som sagt, en kul grej!

2008-10-12 @ 21:25:26
URL: http://mannndy.blogg.se/
Postat av: camilla

tönt som e anonym! jag förstår dig! man känner sig depp ibland för att man e själv,sen som du tidigare skrivit skrattar man sig igenom inlägget.. puss du är finast o sötast! love u

2008-10-12 @ 22:36:04
URL: http://cemia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok. Missförstås lätt av att bara se texten. Var så det lät.

Får ursäkta missförsdtåndet i såna fall.

2008-10-12 @ 22:59:32
Postat av: mannndy

Det är lugnt, tar inte åt mig =)) När man sitter själv och skriver så tror man att folk ser vad man själv ser och för min del så tyckte jag att det framgick att jag var ironisk då jag faktsikt pratar om mig själv i andra person + att jag faktiskt tydligt skriver att man inte ska oroa sig fölr mig då jag behöver vara ensam, så att jag skulle vilja ha medlidande det tycker jag framgår att jag inte vill ha! Men du är ursäktad =)

2008-10-13 @ 17:02:55
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0