Lan

Jajjamänsan tro det eller ej men denna helg har det blivit till att lana hemma i soffan hos Millis. Och nu undrar ni säkerligen vad två tjejer som Millis och jag kan tänka oss att lana och det ska jag säga er förstås YATZY och QUIS QEEN på spray.se mkt roligt och givande. Jag menar QUIS QUIN handlar ju mkt om allmänbildning och jag har fått många juveler som visar att jag är smart =)))

Sedan i fredags bakade jag bullar, skit stora bullar. En sats som skulle ge 45 gav mig, ja typ 18 bullar så det säger en hel del. och NEJ jag åt inte upp speciellt mkt deg som jag annars brukar vara. Men självklart smakade jag lite granna, det måste man ju göra det är ju så gott. Sedan resten av kvällen var min mage uppblåst och jag proppmätt (okej jag gjorde väl kanske lite mer än bara smaaakade på degen). Men jag gjorde iaf också pizza även om jag inte orkade äta speciellt mkt så nu har jag 10 pizzabitar i frysen. Mums hemmagjort kebab pizza is da shit.

Igår möblerade vi om hemma hos Millis...hon och Thuvis bytte rum. Vem säger att två tjejer inte kan bära på sängar, bokhyllor och bord. Ja inte sa vi ngt utan vi började bära ut alla Thuvis saker i vardagsrummet och sen var det dags för Millis stora tunga dubbel säng. Och vi funderade ett tag, det tar lång tid att skruva ner allt och skruva upp. Så fick Millis en strålande idé; Vi sätter den på högkant och drar den ist för att bära, bättre för ryggar och snabbare. JA, tänkte jag och att jag har tur som har en så smart vän. Så vi tog upp den på högkant och skrattade hela vägen till hennes nya rum när vi drog sängen. Vi tänkte att tur att det inte finns några killar i närheten för de skulle ju svimma. Killar förstår sig inte på smarthet, enkelhet. De skulle minsann börja visa sig macho och skruva ner allt och skruva upp. Men det är bättre om man tar den ENKLA vägen =))))

Idag måste jag plugga lite, skriva om vanliga infektioner hos barn samt feber. Måste nog läsa på lite i människans fyiologi också även om det är tråkigt.

Saknar min lille Sigvard en massa :( Han är i Norge och jag önskar han bodde i en lägenhet jämte mig så han alltid fanns tillhands när jag skulle behöva mig ett skratt och lite boost i självförtroendet. Men tacka vet jag sms :DDD Hihi...älskar dig det vet du, du är bäst <3

Nej nu ska jag se om Millis behöver hjälp att plocka undan efter den goda helgfrukosten =)))

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Fridiii

Är ni tillsammans :O ???

2008-10-05 @ 15:21:53
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0