Poker och barnvakt

Sitter nu här hemma hos Millis och spelar lite poker, dricker kaffe och är barnvakt åt bonusbarnet Thuvis som ligger och sussar så sött i sängen. Har gått riktigt bra i Poker idag. Låg etta väldigt länge med 21 000 men orkade inte så gick all in ;P

Barnvakt är skönt att vara, speciellt när man är det från och med då hon sover. Är ju ändå alltid här under den tiden, 20-23 så varför inte vara barnvakt då. Jag och Millis brukar ändå inte vara speciellt sociala ;P Hon gick på bio, bra att kunna låta henne unna sig lite sådan. Har förresten fixat ny mobil då min var lite sönder. En samsung Touch skit snygg. Var lite rädd för att ha touch och hur det skulle vara att skriva sms eftersom det inte finns några knappar att trycka på. Men det funkar rätt bra ändå, man kan ta fram ett tagentbord på displayen så det funkar bra :))))

I dag i skolan har vi tränat på att sätta PVK och ta blodprov, det funkade riktigt bra. Första gången hamna jag fel och fick inget blod, hade fel grepp. Men sedan funkade det jätte bra. Pvkn funkade bra då det var samma grepp som vid blodprov. Det hända problemet var att jag fastnade i plasplåstret med hanskarna så fick slita av mig allt och ta ett nytt ;P

Lägger in en bra låt som jag lyssnade mkt på i ettan efter min dåvarande pojkvän och jag bröt upp, mysig låt! Snygg va????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0