SYK?

Ja, det är frågan. Är jag sjuk? Förkyld är jag ju sedan länge den vet ni ju om. Men i natt när jag jobba började jag må väldans illa och i morse på vägen hem spydde jag som en kalv. Men har iaf inte spytt sedan dess så det var nog inget speciellt. Lite stressmage som mamma så fint uttryckte det.

Idag har jag legat och myst i sängen med pälsklingen min och tittat på VEM VET MEST på SVT2. Riktigt bra faktiskt och man blir rejält allmänvetande. Kan behövas att träna hjärnan ibland faktiskt så det inte blir som potatismos där inne.

Sitter för tillfället och tittar på GREEK, en bra såpa på kanal 5 som handlar om ett gäng ungdomar i en massa studentföreningar. Vad som kommer härnäst vet jag ej men det jag ska titta på kommer iaf tittas på samtidigt som jag skriver lite om varför barn utvecklar allergier och vad som är skillnad mellan det medfödda- och förärvadeimmunförsvaret. Låter intressant va? Ah det är det men alltid liten skvätt tråkighet när det är ngt man tvingas till.

Nej nu ska jag ta lite AMANDAS SPECIAL KOLA, eftersom Millis lämnat kvar sirapen. Miss ya girl hör av dig när du orkar men jag tänker på dig bara så du vet <3

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

Heeej gumman! Faaaan vad jag längtar tills vi ska åka!! först igår kände jag ångest men nu är allt borta och jag bara längtar! det ska bli så kul.. Btw svarade dom om åldersgrejset och det var OK :)

2008-09-26 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0