Friday

Nu tycker ni väl att jag är helt bakom flötet som säger friday när det faktiskt är onsdag. Men Friday betyder min kära vän Frida där jag är idag i vanlig ordning. Hon tyckte det var dags att uppdatera bloggen då det var ett tag sedan nu. Men har ju faktiskt varit borde i ca 5 dagar med älsk hos hans föräldrar. Det var härligt att komma ut lite på landet och få andas frisk luft. Fick också se Star Wars, 4 filmer på raken. Blev glatt överraskad att dom faktiskt var bra, tur det eftersom det är älsklings favorit filmer. Vad gjorde vi mer? Åt en massa god mat, spelade kort (jag sög), sjöng och spelade (jag sög fortf)...Sen i måndags kom vi hem till Pälsklingen som blev så glad, Millis hade ju tagit hand om honom så ingen nöd på honom. Träffade även Millis och Friday redan samma dag då vi saknat varandra så mkt...hehe. Sen när jag kom hem därifrån så var älsklingen hemma, han hade varit och handlat mat till mig och också gjort i ordning middag. Kan verkligen vänja mig vid det kan jag säga. Så sov han över och åkte hem igår...

Igår hade jag läkemedelstenta som jag hoppas jag spikade, dvs fick alla rätt eftersom man måste ha det för att få G. Igår var jag också med Friday och vi gick prommis så William somnade och sedan satte Frida in en spiral och jag hade lite egentid med sötnosen. På kvällen sedan började jag må riktigt dåligt, migrän. Fick lite mat av Frida men det blev inte bättre bara värre så jag åkte hem och spydde 4 ggr på vägen hem. Har aldrig haft ett sådant massivt migrän anfall innan, har haft jäkligt ont men inte SÅ ont. Mådde illa (naturligtvis eftersom jag spydde), hade djävulskt ont i huvudet (naturligtvis eftersom det var migrän) och kände mig yr vilket var väldigt läskigt. Tog eeze när jagt kom hem, lade mig och somnade 22 och sov till klockan 8.30...skönt.

Nu är jag då hos Frida igen, dricker lite kaffe och ska snart se reprisen av Glamour eftersom vi missade slutet igår. Sedan ikväll kommer älsklingen i vanlig ordning eftersom det är Greys Anatomy. Man skulle kunna tro att vi vill vara ifrån varandra eftersom vi har träffats varje dag nu sedan onsdags förra veckan men jag tröttnar aldrig på den underbara varelsen. Älskar honom så otroligt mycket och jag vill vara med honom helst hela tiden, förutom när jag umgås med Frida då förstås. Har verkligen aldrig varit så kär, helt ofattbar känsla, inte förrens nu vet jag var kärlek är...tackvare min älskade Marcus. Längtar tills i sommar när vi ska bo ihop och får träffas varje dag. PUSS på dig <3

Lägger in lite bilder också...



XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jättetrevlig helg vi hade, synd bara att den gick så fort...

2<3

2009-04-16 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0