Måndag

Japp, då var det en ny vecka igen då. Tiden går rätt snabbt alltså. I morgon har jag mina två sista föreläsningar för denna terminen och sedan är det tenta den 23 följd av en ny VFU period och sedan har jag gått hälften av min utbildning och vips så jobbar jag på US och försörjer Marcus i 1½ år innan han försörjer mig resten av mitt liv. Hehe, jag har stora förhoppningar på dig älsklingen min ska du veta, stora förväntningar.

Idag var det då tre månader för mig och Marcus och han fick frukost på sängen igen. Så snäll man kan vara ibland alltså. Kladdkakemuffins fick han igår också. Blev jätte goda och jätte många men måste säga att dom är svåra att få perfekta. Antingen blir dom alldeles för torra eller så blir dom alldeles för kladdiga, nästintill bara smet. Jätte stort recept var det också och jätte onyttigt men som tur är så gillar jag att baka mer än jag gillar att äta. Får väl kanske ta med dom till svärmor eller ngt om dom klarar tågfärden eller vad säger du babe?

Hade seminarium idag också, mätinstrument som vi blev godkända på så det var ju skönt. Sedan har jag bara varit hemma och mått lite sisådär. Ont i kroppen lite, mått illa och kännt mig yrslig. Men jag är nog bara lite känslig av mig och lite hypokondrisk men känns lite vajjsigt i kroppen det gör det, vad det nu kan bero på.

I morgon är det som sagt två föreläsningar, första vid 10.15 så helt okej och sedan är det en till efter lunch samt en basgruppsträff. Sedan är jag ledig resten av veckan och efter skolan blir det att träffa Frida igen, äntligen saknar den tösen. Camilla skulle med komma förbi så det blir roligt att träffas alla tre igen, det var ett bra tag sedan, saknar ju den tösen med. På onsdagen blir det att träffa Frida igen och gå en prommis med William runt 12 eller så för att han ska somna som vanligt, På kvällen blir det Greger som gäller eftersom jag sedan är borta ett bra tag från honom. Känns ganska jobbigt faktiskt men Camilla ska ju gå över och ge honom vatten och mat och lite mys. I utbyte ska hon få låna min dator om hon vill =)

En sista tanke till min älskling då det ändå är våran dag idag: Hur kan man älska ngn så mkt som jag älskar dig? Svaret är enkelt, det är ju för att du är du och du är underbar <3

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Känner ingen press alls, hrm... :S Nej då, det är ju en ren glädje att vara med dig, så det ser jag fram emot ;)

De skulle säkert uppskattas, de var riktigt goda =)

2009-04-06 @ 21:10:59
Postat av: Frida

<3

2009-04-07 @ 19:15:44
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0