=))

Hejsan!
Nu sitter jag här och har precis köpt biljetter till chokladfestivalen i Linköping, för mig och Marcus. Mums ska bli gott, mysigt och kul! Har haft en bra helg, eller har haft bra sen jag senast skrev. Haft praktik i torsdags och idag. Jobbigt men otroligt roligt, givande, intressant och lärorikt. Märker verkligen att jag kan så mkt mer än jag tror och det är skit kul. Väldigt trött när man kommer hem dock efter att sovit mindre än 5 h och vara tvungen att gå upp vid 06.45. Men lite glad blir man iaf när man kommer hem, slår på mobilen och får ett gulligt sms av pojken sin.

I helgen har jag som vanligt träffat Marcus, no shit ha? Vi har ätit mat, myst en massa och sett på tv. Tvingade honom att se på melodifestivalen hihi. Taskig är jag men vadå dom ska ju plågas lite sen var det ju faktiskt lite rock på tv så antar att det var ganska ok, tills Amy Dimond kom upp. På onsdag ska han få se på Greys Anatomy också <3

I veckan har jag praktik måndag, onsdag, torsdag och fredag och sen bär det av till svärföräldrarna. Det ska bli roligt, blir nog lite allsång, rundtur i kvarn och så ska Marcus gradera sig och få svart bälte. Sparka och slå sönder en massa plankor, grr sexigt men om han skadar sig så ska jag fasen döda honom...

I morrn ska jag träffa Emelie weeei som är i Linköping. GUD vad roligt :DDDD



Babe kan inte hålla ögonen öppna på kort!



   




  
         


Hehe rätt dåligt på det min skäggiga karl, tur att han föddes snygg så att han blir förlåten lätt!





Jag inte fullt så snygg men kan iaf konsten att hålla ögonen öppna trots stark blixt!




 

TILLSLUT så lyckades han iaf, min babe<3




XoXo Amanda, nu blir det Gossip Girl
                                    

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var väl en fin Alla hjärtans dag vi hade? ;)

Ska bli kul de kommande helgerna också =)

Du är ju helt klart bättre vän med kameran än en annan ;)

2009-02-15 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0