Nyköping!!!

Hejsan tjollahoppsan på er kära bloggläsare, vänner och familj som vanligt alltså ;P

Är hemkommen från en mkt trevlig helg i Nyköping hos svärföräldrarna med älsklingen. Eller kom hem för en timme sen typ men ändå NU orkar jag skriva iaf. Åkte i fredags runt 19 så på kvällen blev det inte så mkt att göra, såg slutet på "På¨spåret" och Skavlan tror jag det heter. Mkt trevligt. På lördagen blev vi väckta klockan 10 då hade vi sovit halva dagen tyckte Marcus mamma Tina men han sa att det mer handlade om att hon kanske ville ha hjälp med melodikrysset. Sen åkte Marcus och jag in till stan för en liten sightseeing, orkar inte ens bry mig hur det stavas. Fick bl.a se Nyköpings Hus som enligt Marcus var ett slott men som enligt mig var en ruin ;P Sedan mötte vi upp Rasmus, Marcus lillebror och letade goda semlor och älsklingen är så sött att han minns att jag inte gillar mandelmassa <3 Sen blev det hem och äta lunch, god taco paj för att sedan gå av den på en liten tur med världens mysigaste hund vid namn Bailey. På kvällen kom grannarna över och det spelades massa musik och sjöngs vilket var jätte trevligt. Marcus sjöng jag ger dig min morgon jag ger dig min dag och jag tror den var riktad till mig, eller ;)?? <3

MEN idag var det ändå dags för det vi åkte upp för, graderingen i taekwon-do vilket betyder att Marcus skulle ta svart bälte genom att krossa en massa plankor. Eftersom det först var träning i 1½ timme så åkte jag tillsammans med Kent och Tina in till Gnesta för att släppa av Rasmus som skulle tillbaka till sthlm. Där hanns det med lite fika innan vi åkte tillbaka till babe där jag fick se han slåss och sparkas (på det sätten man får). Fick också se en idiot puckla på Marcus och jag blev lite rädd och arg, sicket dumhuvve!!! Efter det var det dags för Marcus att visa vilken karl han är hihi! Han gjorde först en massa, hmm ja vet inte vad jag ska kalla det men typ positioner, inga snuskiga dock. Sedan sparkade han sönder plankor och jag var så nervös att han skulle skada sig eller inte klara det men det gjorde han. Jopps jag är nu officielt tillsammans med en kille med svart bälte i taekwon-do, rätt coolt faktiskt att vara tillsammans med HULKEN ;) Är så stolt över dig älsklingen min du är verkligen bra på allt <3 Saknar dig nästan redan trots att det bara var lite mer än en timme sedan men vill vara med dig jämt, ska snuffsa på tröjjan nu hihi...PUSS

PS! Fick se massa bilder på bebis Marcus vilket var roligt och han var lika söt då....:DD

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: mamma

Sightseeing rätt stavat!!! Det var väl kul att titta på gamla slott, det gillar ju du eller? Älskar dej.

2009-02-23 @ 12:21:14
Postat av: Marcus

Jösses, du fick ju med precis allt där... Sparkar kallas det jag gjorde först, och sången var riktad till dig så klart ;)

Vi ses snart igen, puss

2<3

2009-02-23 @ 16:47:37
Postat av: Linn

Vad mysigt ni verkar ha haft! En annan fråga som inte rör dethär. Vilken avdelning jobbar marina på? kram linn

2009-02-23 @ 17:43:20
URL: http://linnnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0