Happy as a girl can be!!!

Hej hej!
Idag är det verkligen min dag, länge sen jag var så här glad och kände att allt bara kommer ordna sig! Bad har hänt? Jag klarade cp tentan som jag kuggat 2 ggr, weeeei tack kursledningen för att ni lyssna på oss och ändrade den. Shit känns som en sten direkt lyftes från mitt bröst, trodde aldrig det skulle hända. Den jävla tentan fick mig nästan att hoppa av men nej nu känner jag att jag är på rätt spår igen så jag behöver inte söka in till lärarlinjen wuhuuuuu....

Sedan en annan rolig sak är ju att jag ska träffa M i morrn, äta middag och få lite gitarr spel spelandes för mig. Ska bli mysigt hehe =))

Åh jag är så glad.......:DDDDD

Nu är det bara tentan på fredag att klara av med.....har kommit fram att på 3 mån, mindre nästan så kommer jag ha gjort 5 tentor. Två avklarade iaf, två godkända weeei jag är bäst! Vill verkligen bli sjuksyrra, så jävla kul!


XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0