Hej hej...

Se och häpna Mannndy bloggar, inte varje dag det inte. Senaste dagarna har jag varit med Marcus och myst lite granna och blivit ompysslad en himmla massa. God mat, nilaborregratäng och sen vildsvin som var mkt gott. Massa fin musik har jag hört med och sen blivit ägd på både racerspel och fotboll, inte lika kul ;( Hehehe...

Idag har jag faktiskt varit och tränat, se jag fortsätter att överraska er. Helt otroligt va? Körde Easyline, man kör en massa maskiner i grupp och med tempo. Armarna värker lite granna eftersom jag har zero muskler där verkligen men nu är det bäst att jag tränar upp dom om jag ska ha ngn chans till att träna takewondo som jag fortfarande inte lärt mig att stava till men det kommer...

Idag blir det bara att ta lugnt, dricka lite kaffe med Millis och sen ska jag väl se ngn film ikväll om min dator godkänner det den har ju blivit helt cp och seg och knappar faller bort....BAJS dator!

På söndag fyller jag år, weeei men blir inte så mkt uppvaktning eftersom jag är upptagen mest hela dagen, eller kvällen för ska på lite möte. Men Marcus kommer och firar mig såklart hehe bra söt han ;) Vänner ni är välkommna när som helst och familj ngn annan dag :P Har nog några bullar i frysen jag kan bjuda på iaf, mkt annat kanske det ej blir för en fattig student som inte fått sitt CSN än ;P hehehe...

Förresten en annan god nyhet är att jag klarat kurs 2 helt och hållet nu, eller termin 2 kanske de flesta känner till det som. Så jag har nu 48 hp poäng :DDDD Lyckligast i världen för tillfället typ.....

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

du var as duktig idag :) o roligt va de! imorrn bli de nya tag igen! jag längtar!

2009-01-16 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0