Dålig

...på att blogga jag vet men har ingen ork och knappt ngn tid. Men nu ska jag väl ändå kunna skriva lite, en massa som händer i mitt liv hela tiden ju. För det mesta har jag varit hemma hos Frida och lille Willeman och umgåtts med dom men vilket som är lite sorgligt är att jag väldigt mkt suttit och spelat The Sims där, hehe. Sry Frida även fast jag vet att du inte har ngt emot det. Men det är iaf fett kul om man ska säga som Frida :)

Annars har jag umåtts en massa med älsklingen också, vi hade ju 5 mån i lördags, shiet tiden går. Sedan i söndags är vi numera sambos också så jag bor i skägget...hehehe. Greger bor här med givetvis, våran lille son, Marcus har adopterat honom och behandlar honom som hans egen.

För någon helg sedan eller så var jag hemma hos Camilla, Frida var där med. Vi gjorde hemmagjord kinamat och spelade sing star. Fasen vad jag sög alltså måste jag säga. Vann väl 3 ggr tror jag varav två av dom ggr var på låtar där typ bara jag fick sjunga. Frida var king, Camilla queen och jag var väl typ narren. Men det var fett kul iaf, drack en massa vin med som var mkt mumma.

I söndags var jag, Frida, Camilla samt Thuva på Radisson hotel och blev fotade av en fotograf efter att vi fått proffs makeup. Det var jätte kul och här kommer snart bilderna...

Igår och idag har jag haft teoretiska introduktions dagar på mitt sommarjobb. Trevligt men otroligt mkt och tröttsamt att få in så idag har jag varit helt slut men jag lagade ändå middag och diskade där efter för att göra min älsk glad. Han ska nämligen inte alls behöva göra allt här hemma trots att jag jobbar. Ska se till att vara betydligt mer pedantisk här än hemma. I morgon börjar den praktiska introduktionen, jag ska alltså gå bredvid en annan USKA. Ja ni hörde rätt en annan USKA (undersköterska) för jag är ju det nu eftersom jag har gått tre terminer på SSK (sjuksköterska). Har gått hälften och har bara 1 ½ år kvar, sjukt fort det gått känner man nu. 1 ½ år kvar till betald semester...sug på den ni!!!

På torsdag åker jag och babe till Västervik och mamma eftersom kusin Caroline tar studenten. Kul att träffa släkten och kanske endel gamla vänner. Måste ju visa upp Marcus för alla, min alldeles egna underbara vackra trofé. Jag måste ha gjort mkt gott för att få vara värd honom<3 

På söndag åker i hem igen tsms med pappa så då ska vi åka till min lägenhet och städa den så Caroline kan flytta in där sedan. Puh det blir inget roligt jobb det alltså, speciellt inte garderoben och avloppet i köket. Måste plocka ner min kära gran också, hehe lugn har den inte framme utan i garderoben men den ska upp till vinden. Sedan lite andra saker måste bort så Caroline kan ha lite av sitt eget där.

Hade djävulskt tur också, skulle egentligen jobbat C-tur i morgon, kväll och då missat GREYS SISTA AVSNITT...men ska nu ist jobba A-tur, dag så jag kan se den med mina favvotjejjer :DDDD FETT KUL

Ikväll blir det mys med babe och Desperate givetvis...om jag inte somnar innan. Uppe tidigt två dagar nu men har ändå varit pigg då och vaknat innan klockan ringt. I morgon börjar jag dock vid sju och åker alltså då härifrån kl.06.30 vilket betyder att jag måste gå upp kl.06.00 så jag lär inte vakna innan klockan ringer...Nej nu ska jag lägga in bilder med...








Kärlek på hög nivå <3

XoXo Amanda



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla fin din blogg blev gumman:D

2009-06-09 @ 19:52:43
Postat av: Frida

de va jag som skrev :P

2009-06-09 @ 19:53:12
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh så fint! snyggt som tusan. dax för mig o pyssla om min blogg tror jag ... :S

2009-06-09 @ 20:31:23
Postat av: Marcus

Tiden går så fort när man har roligt, 5 månader redan. Men det är bara de första av många, många fler... =)

Puss 2<3

2009-06-10 @ 14:20:38
Postat av: Maria

Vilka fantastiska bilder. De var jätte fina. Härligt Amanda, att du bloggar igen så att jag vet att du har det bra. Ta väl hand om varandra, pappa och du i helgen.

Pussar och kramar Maria

2009-06-11 @ 18:37:09
Postat av: camilla

det var jag som skrev 3 inlägget :P

2009-06-22 @ 20:17:15
Postat av: mannndy

Jag vet camilla ;)

2009-06-23 @ 16:51:09
URL: http://mannndy.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

Hej hall¨, Camilla sa att du ville ha spotify? Stämmer det? Isf, skriv en kommentar i min blogg så ska jag fixa med en invite till dig :)

2009-06-27 @ 07:14:14
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

nope det är inte försent. Jag skickar en via mail. Hur man gör sen vet du??



Annars kan du säga till elr be Camilla, hon vet :)

2009-06-27 @ 23:09:34
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0