<3

Världens finaste överraskning fick jag av babe igår. Han hade skrivit en låt som han framförde, på ITALIENSKA :DD underbar eller vadå? Jag fick tårar fast jag inte ens visste vad det betydde men han översatte den och den var så underbart fin. Hihi han älskar verkligen mig ;)

A Mandy (till Mandy på italienska)

Mando a Mandy un dichiarazione

                               

D'ammirazione e d'amore

          
Un messaggio, un omaggio, a lei

                 

La damigiella del mio cuore


Non è senza mende, ma e sensazionale

Così ammaliante, così amorevole

Mi fa felice quando lei dice "Ti amo"

Mia luna, mia stella, mio sole


    

Aperta e la sua mente, non ammanta niente

Vedo in gli soui occhi resterà con me per sempre

Ogni bacio mi porta al cielo

È un tipo di magica, così ameno

Quella donna mi fa ammattito

Com'è possibile così innamorarsi?


Il suo cuore brilla di oro

La sua pelle è qual velluto

Il suo sorriso - così lucido e divino

Il più magnifico che ho conosciuto


E quando mi tocca il mondo si scocca

Chiudo mi occhi e bacio la sua bocca



Till Mandy

                               
På beundran och kärlek 
Ett meddelande, en hyllning till henne
Mitt hjärtas dam

Hon är inte felfri, men sensationell
Så charmig, så kärleksfull
Jag är glad när du säger "jag älskar dig"
Min måne, min stjärna, min söndag 

Öppet sinne och döljer ingetting
Jag ser i hennes ögonen att hon stannar hos mig för evigt
Varje kyss tar mig till himlen

Det är en slags magi, så vacker
Den här kvinnan gör mig galen
Hur kan man vara så kär?

Hennes hjärta av guld lyser
Hennes hud är som sammet
Ditt leende - så ljust och gudomligt

Det mest fantastiska jag  någonsin träffat
Och när hon tar på mig darrar jag i hela kroppen 
Jag blundar och kysser dina läppar



Så himla underbar va???? Och så speladfe han gitarr till...åh så vacker. MIN låt....de ni ;)

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ganska rätt ihågkommet =)

2<3

2009-03-21 @ 16:32:12
Postat av: mannndy

Jopps jag vet jag har ett super minne ;)

2009-03-21 @ 16:36:37
URL: http://mannndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0