<3

Hej, detta är endast till Marcus ;) ....Har ju tjatat på dig om att få en dikt skriven till mig men tänkte att jag också kanske borde dra mitt strå till stacken men eftersom jag är feg så skulle jag aldrig kunna säga den muntligt till dig så du får den här...<3


Jag är inte speciellt bra på att skriva och vet inte vad jag ska säga. Jag är bra på att säga att jag tycker att du är söt, fin, snygg, underbar och att jag älskar dig men ska jag gå djupare än så får jag problem. Det finns så många andra som tidigare sagt det bättre och att försöka toppa sådant går bara inte.

Mitt favorit citat är; He was my North, my South, my East and West, My working week and my Sunday rest, My noon, my midnight, my talk, my song…
DU är mitt norr, mitt söder, mitt öst och väst. Min arbetsvecka och min vilodag. DU är min dag, min natt, min röst, min sång!

Vi har inte känt varandra så länge och jag vet att det kanske inte finns så mycket inspiration att få men jag vet att du är speciell, att du är något unikt, något jag tidigare inte har stött på. Jag vet att du har alla rätt på min lista om kärlek, jag vet att du får mig att skratta och le och t.o.m. gråta av glädje. Jag vet att du kan få mig att glömma allt runt omkring och bara fokusera mina tankar på dig och det räcker långa vägar för mig. Jag vet inte om själsfränder finns men jag vet det att om dem finns så är du min!

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du kanske inte tyckte det var så mycket, men jag tyckte det var jättefint. Det värmde verkligen =)

Nu är det väl bara upp till bevis för mig, så du får se att jag kan skriva snuskfri poesi också ;)

Puss, älskar dig

2<3

2009-03-01 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0