Älsklingen!

Nu är det helg så ikväll blir det älsklingen som vanligt på helgen, möjligtvis med undantag för i morrn då jag kanske ska ut med Emelie :) Tänkte också som undantag köpa med lite fredagsgott till ikväll...men chips? eller kanske mer vuxet med kex, ost och oliver...det har jag inte bestämt mig för. Vad passar bäst efter våfflor? Japp ni såg rätt det blir våfflor ikväll igen...hehe!

Några söta bilder på min Marcus och det långa hår han börjat odla fram samt skägget...för er som inte vet så finns det en anledning till varför han inte rakar eller klipper sig men varför de behöver jag inte berätta för hela världen. Tur för honom så är han ju snygg i allt...här med toffs :D

......ser lite ut som ett italienskt fotbollsproffs på första bilden tycker jag allt..grrr PAPPA JAG VILL HA EN ITALIENARE <3 (bara om han heter Marcus Gustafsson förstås)

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Mja, idag hade jag nog inte tänkt mig våfflor. Vi får jobba lite på kommunikationen, fast den här gången kan vi skylla på msn =)

2<3

2009-03-27 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0