Camilla

Idag är det ingen vanlig dag nej för idag är det Camillas födelsedag. Vet att du inte går in och läser min blogg för tillfället men ngn dag så kommer du ju göra det och då ska det allt finnas ett inlägg riktat bara till dig eftersom idag är din stora dag, du fyller ju halv tant idag, dvs 25. Jag hoppas verkligen du får en toppen dag idag även fast du jobbar kväll, hoppas fm varit bra och att du får det lite mysigt och trevligt ikväll innan du ska sova också.

Vad ska man skriva om sin bästa vän? Ja, att du är en helt underbar vän, mamma och människa. Du är duktig, omtänksam och snäll. Du är en person jag alltid kan vända mig till och jag vet att du kommer med tröst och bra råd om så behövs. Du är en person jag kan umgås med om jag är trött och sur för jag vet att du kommer att lysa upp min dag och göra mig glad. Jag vet att du alltid kommer finnas där för mig och jag kommer alltid finnas där för dig, i vått och i torrt, i glädje och i sorg! Du kan få mig att le när jag helst av allt vill gråta, du kan få mig att skratta när jag känner mig sur och irriterad, du kan få mig att älska när jag hatar. Du har en otroligt stor plats i mitt liv och jag skulle inte klara mkt utan dig, du har hjälpt mig igenom så mkt när jag har mått dåligt och kännt att livet inte är ngt trevligt, du har verkligen alltid funnits där för mig och får mig alltid att skratta. DU är helt enkelt min bästa vän och sådana växer inte på träd, jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta vännen min och denna dag är din bara din!

Nu blir det lite bilder för att hylla dig på din stora dag...sry ;)

BILDER säger mer än tusen ord...detta ÄR Camilla




Älskar dig!

( Btw jag brukar ju svara bajs i min hemtelefon pga att det alltid är mamma, pappa eller syrran som ringer. Jag svarade därför som i vanlig ordning bajs i min hemtelefon men då var det ju som jag länge befarat en telefonförsäljare, så jag lade på ganska snabbt. Tur att jag inte skäms så lätt! )

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

sööt

2009-03-17 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0