Du är en del av mig, Marcus!

Det finns vissa människor jag tänker på varje dag, som finns här under huden,  som följer mitt hjärtas slag. Och nu när solen kysser min värld och min kind ser jag alla vägar som bar oss vida omkring.

Du är en del, en del av mig och jag är en del, en del av dig. Vi ses igen, om dagen gryr. Vi ses igen, om natten flyr

Och det finns vissa stunder jag tänker på varje dag som på något sätt ändå följt mina andetag. Åh, bortom dessa möten som väcktes och som försvann lever ändå minnet av det som vi en gång fann

 Du är en del, en del av mig och jag är en del, en del av dig. Vi ses igen, om dagen gryr. Vi ses igen, om natten flyr

Vi tog oss ur vår storm och livet tog en annan form men vi vågade ändå ändå älska varann

Du är en del en del av mig och jag är en del en del av dig

Vi ses igen om dagen gryr, vi ses igen om natten flyr.  Åh, du är en del en del av mig .  Jag kommer aldrig nånsin kunna glömma dig. Vi ses igen om dagen gryr, vi ses igen om natten flyr, om natten flyr.

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Så fint =)

2<3

2009-03-11 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0