Första gången!

Wuhu första gången jag bloggar från min nya dator :) Den är så söt och underbar, massa nöjd och den är inte så liten som man tror, man vänjer sig väldiigt fort.Ska vara väldigt försiktig med den dock, precis som jag varit med min mobil som faktiskt hållt över 6 mån vilket är väldigt bra för att vara mig ;)

Oj ett problem uppstod precis, zooma ut hela bilden så nu ser jag inget...:P Wuhu fixat.... Sitter hemma hos Frida och håller henne sällskap då  mannen hennes jobbar så länge idag så då är jag här och ser till att dagen hennes och min går snabbare. Vi har varit ute på promenad idag igen men till Tannefors denna gången och Ica där vi köpte Sushi, det var faktiskt en himmla gott.

Igår kväll var jag hos älskningen och det var lika mysigt som vanligt. Vi åt våfflor och kollade på Greys Anatomy innan han skulle spela fotboll. Så kommer han hem svettig och alldeles sårig på benen. Du får inte skada dig då blir jag ju arg :(

Jätte bra med mig annars, lycklig, kär och glad. DU är den bästa Marcus det ska du veta. Varje stund med dig är något att minnas, något att längta efter och något att uppskatta. Du gör jorden till en bättre plats att leva på varje gång du tar ett andetag. Älskar dig hjärtat, mer än jag ngnsin skulle kunna beskriva....<3

Tänkte lägga in en liten ful bild på två vackra och underbara människor, taget med min webcam bara för att visa att jag har en och hur den är. Skaplig iaf...Så ikväll älskling får du se mig i webcam för första gången :DDD


Älskar dig hjärtat mitt, min bäste vän <3
XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskar dig med baby :P

2009-03-26 @ 19:18:44
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Marcus

Farligt att lämna ett våffeljärn hos mig ju, tänk vad tjock jag ska bli :P

Nej, jag tröttnar nog snart, men det var gott igår (och idag...) =)

Dig tröttnar jag i alla fall inte på! 2<3

2009-03-26 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0