Gó kväll

Tjenare hoppsan...

Igår var en ledig dag, det var skönt och jag sov utan problem till halv elva vilket också var skönt. Min kropp är inte riktigt som den ska efter att jag lämnade blod, den är trött, huvudet värker och benen håller inte riktigt upp resten av kroppen. Men men igår var ändå en super mysig dag, eller kväll rättare sagt med älsklingen. Kom dit och mös lite, åt mat, mös lite till och såg på tv. Härligt! Sedan idag så vaknade vi faktiskt vid 10 ungefär, hehe jag har dåligt inflytande på min babe som annars brukar vakna vid 9. Sedan åt vi lite frukost och sen mat och sen så skildes vi åt för jag skulle hem till Millis och vara barnvakt till Thuva och Marcus skulle till Sthlm och se Metallica =) men får se honom snart igen, måndag närmare sagt.

Det var en smärtfri barnvakts kväll som vanligt. Gumman skojja lite med mig och jag med henne, lärde henna bl.a att spotta vatten på soffa, golvet och varandra ;) hehe som tur var hann det torka innan mamma Milla kom hem, puh. Men mestadels så satt Thuvis inne på sitt rum och såg på Doktor Snuggels och Lady och Luffsen. När hon skulle sova blev hon dock lite kinkig eftersom hon tappat bort sitt Bi så jag låg hos henne i 30 min och höll själv på att somna hehe...På tisdag blir det att vara barnvakt igen, gillar att få träffa henne en massa igen <3

Ska snart sova tror jag, skicka iväg ett litet mess till älsk och säga godnatt. Önskar du vore här hjärtat, vill ha dig i min närhet jämt, vill att du ska vara den sista jag ser när jag somnar och den första jag ser när jag vaknar, jämt. Klyschigt kanske men så sant så sant. Älskar min pojk en massa, det är som om jag vore kär för första gången, är helt galen <3

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej sömntuta! Det måste verkligen vara ditt fel att jag sov så länge i går, t.o.m. i morse var jag uppe vid nio =)

2009-03-08 @ 15:27:00
Postat av: Frida

Tycker om alla men favvisarna är de två läångst ner! Och nu kommer de väl se ut som jag skrivit två även fast de första inte syns för mig... blir så jämt, fett irriterande!

2009-03-11 @ 07:40:14
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0