Migrän :(

Ja idag har varit en spännande dag men kanske ska börja med gårdagen ändå... Den spenderades med Camilla och taco samt godis mys. Det var jätte roligt iaf och så sov jag där vilket var lika skönt som vanligt.

Så i morse hade jag mittbedömning för VFU:n vilket gick jätte bra. Fick höra att jag var proffessionel, att jag hade ett omvårdnadstänk samt att jag hade på mig sjuksköterskeglasögon. Efter det gick jag och lämnade blod vilket gick bra precis som förra gången men smällen kom efteråt. Har haft migrän hela dagen, sovit i tre timmar och vart mer eller mindre däckad och huvudet värker fortfarande :/ Lämna aldrig blod när du har mens det är hemskt, usch mår inte alls bra och önskar min babe vore här men får vänta till fredag...gick bra för honom idag med troligtvis, han hade intervju om utlandstudier så i höst blir det nog lite turer till vackra Italien :DD Du är så duktig älsklingen min....<3

Nu är det desperate housewifes som ska njutas....

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag ska tänka på att inte lämna blod när jag har mens ;)

Snart är det fredag... 2<3

2009-03-04 @ 00:17:33
Postat av: Anonym

Ja bra du gubben haha men du får ju inte lämna blod ändå ;)



Ahh snart är det fredag och de vet vad som vantar<3

2009-03-04 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0