MIN <3

Denna är då snart min, inom bara några dagar. Visst är den helt underbart söt? Och med webcam så älsklingen min kan se mig när han är i Italien. OCH innan pappa och mamma flippar ut så kom ihåg att jag fick pengar i födelsedagspresent till en dator och dessa lyckades jag spara tills jag hittade en billig och bra dator, denna är den billigaste på marknaden just nu, liten söt och perfekt till en student.. Vill inte ha någon uppläxning av er utan var stolta att jag faktiskt lyckades spara och tog ett billigt och bra alternativ för annars kommer jag aldrig våga berätta när jag köpt ngt...!!!





Just nu sitter jag hemma hos Frida och Wiliiam, ovanligt va? Sett på Glamour och unga mödrar och druckit kaffe samt ätit lite kakor som blev över igår. Älskar dessa två små liven så himmla mkt och Frida du ska veta att du är min bästa vän och helt underbar och jag känner att jag alltid kan vända mig till dig ifa det vore ngt jag hade på hjärtat. Du fanns där när jag var ledsen och du finns här nu när jag är glad och du kommer finnas där i höst när jag kanske är lite ledsen :DD MM WONDERFUL!

 morrn ska jag till älsklingen igen, äta våfflor eller pannkakor...beroende på om vi tar en promenad till maxi och köper en hehe...

XOXO Amanda



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag är så stolt över dig att du kunde spara till en ny dator. Jag ska inte skälla på dig. Farfar är här och har sett din blogg och han hälsar så mycket. Jag älskar dig och ser fram emot nästa gång som jag får se dig.



Puss och kram från pappa

2009-03-25 @ 16:52:56
Postat av: Marcus

Köper en "hehe"? Ska väl bli gott med våfflor iaf =)

Puss 2<3

2009-03-25 @ 16:55:23
Postat av: Anonym

Du är min bästa vän med<3<3 looove you.. ses imon :P btw.. nu har thomas lovat mig, så nästa månad darling :P Har jag en likadan;) Då kan vi flasha tillsammans:D

2009-03-25 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0