Seg, tråk, bajs

Hehe ja min överskrift säger vä kanske allt? Är ledig idag och har haft en ganska seg, tråkig och bajsig (inte bokstavligen) dag. Har ju ett arbete tills i möra, till basgruppen och sen läkemedelsberäkningstenta på måndag blä. Inte så roligt att plugga hela dagen, är ju inte lika duktig och diciplinerad som älsk min. Läkemedelsberäkningen är inte det allra roligaste heller men så tur att man är tillsammans med ett mattegeni. Vet vad han kommer få göra tå timmar i tåget till O-hamn och hem igen...räkna matte ;)

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plugga på nu så klarar du tentan galant på måndag. Är det tentan som du körde i förra gången? Jag tycker att du är jätteduktig.



Puss och kram från pappa.

2009-03-12 @ 18:22:20
Postat av: Marcus

Lite matte är precis vad jag behöver efter fyra timmars tenta (faktiskt, kanske kan vara bra för självförtroendet om tentan är svår) ;)

Ska bli kul att träffa far din iaf!

Puss 2<3

2009-03-12 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0