Tjenos

Länge sen jag blogga jag vet, dåligt av mig. Har helt enkelt varken haft tid eller lust att blogga på sistonde. Haft fullt upp om dagarna och helgerna. Vet inte ens vad jag gjort sen sis, varit hos svågern och svärföräldrarna, mamma har varit nere, pluggat till tenta, haft praktik och umgåtts en massa med vänner och älsk.

Just nu sitter jag hos Emelie och väntar på att det ska bli mat men dom är sega dom jävlarna. Hon har precis klipp mig och det blev redigt snyggt, ho är duktig ho... Sen ska jag iväg och ha pratik, natt. Det är skönt att gå natt som student för man är ensam student och då får man göra allt roligt. Förra gången satte jag min första kateter, gick jätte bra så är stolt över mig.

Eftersom jag ska ha praktik i natt så satt jag uppe jätte länge igår natt, spelade tv spel i fyra timmar, Crash bandicot. Skit roligt men vid tre så såg mina händer totalt miffo ut, trodde nästan jag drabbats av akut reumatism för det var så det såg ut.

I onsdags var jag på vårdcentralen för hade så himla ont i sidan. Dr kunde inte hitta ngt men tyckte jag skulle söka kvinnokliniken för det kunde vara ngt med äggstockarna, typ en cysta eller ngt. men är inte rädd för skulle det vara det så är dom oftast ofarliga.

Mm längtar till i morgon kl 7 då jag slutar och får åka hem till min älsk och krypa ner i hans säng. Han går säkerligen upp lagom till jag kommer men vi kan ju kanske äta lite frukost tsms och sen får jag lägga mig ner i hans säng och hans värme och sova tills han kommer hem typ. vaknar jag innan så ska jag med mina reumatiska händer spela crash bandicot för det har jag med mig.

Älskar dig Marcus över allt annat och kommer inte sluta älska dig för allt i världen. Kan låta larvigt och säga och man kan aldrig lova ngt men min största önskan är verkligen att för alltid stå vid din sida, hålla din hand, kyssa dina läppar och krama om dig. Jag hör hemma i din famn, i ditt liv <3

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

så gulligt

2009-05-09 @ 20:44:47
Postat av: Marcus

Jag sa ju att det är ett bra spel =)

Bara du inte fastnar mer för det än för mig, men det behöver jag väl inte oroa mig för =)

Puss 2<3

2009-05-10 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0