God kväll

Hejsan! Sitter just nu i soffan och gosar med min lilla pälskling, han är världens mysigaste katt. Igår var jag hemma hos Frida och såg på Idol och lite annat, det var som vanligt väldigt trevligt. Det var så trevligt att jag ska tillbaka dit ikväll och se körlsaget, det är ju våran grej. Igår gjorde vi spaghetti och köttfärssås, jätte god med chili. Ikväll blir det korvstroganoff men kanske lite chili i? Vi har typ chili i allt, iaf har vi haft det den senaste tiden. Vi gör alltid jätte god mat tsms, så god att vi pratat om att starta resturang/catering, hehe.

Igår var det ju som sagt Marcus och min 10 månaders dag men pga att han är i Italien så fick vi fira den på varsitt håll men med varandra i tankarna givetvis. Fick ju ett kort av honom i förrgår, en dag för tidigt men det gör ju inget. Det var en fin dikt om att tiden stod still den dagen vi träffades och hur han alltid vill vara min och självklart får han det :)

Har för övrigt skit ont i ryggen så har legat platt både igår och idag. Trodde först det var mensvärk men börjar undra nu eftersom den håller i sig hela tiden. Gör verkligen djävulskt ont, kan gå några steg sen måste jag lägga mig. Hypokondrisk som jag är börjar jag fundera på vad det är för fel. Alt.1: MS och detta är ett skov. Alt.2: har ju en knöl i svanken där det gör ont, cancer? Alt.3: Mensvärk Alt.4:Sträckning, men var ifrån? Alt.5: Ryggskott, hur känns det? Ja som ni ser har jag haft tid att tänka, hoppas det går över snart vad det än är.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och sedan inom en timme bär det av till Frida, weeei, får inte glömma korven, får inte glömma korven...så var bara tvungen att påminna mig om den! Det enda som kunde göra kvällen ännu bättre var om Millis var med, saknar dig gumman så klipp av din knorr, sluta nöffa och bli frisk snart. (Hon har kanske drabbats av...ja vad tror ni jag syftar på?)

Älsklingen du har inte varit inne på hela dagen men hoppas jag kan sitta lite ikväll. Saknar dig, du måste ha loggat in igår precis när jag loggade ur och åkte hemåt för att sova. Älskar dig, bara 6 dagar kvar tills vi ses, kunde inte vara gladare, eller jo om 6 dagar kommer jag vara gladare.


Dom bästa vännerna som finns, utan er skulle dagarna vara mörka, alltid...<3

XoXo Amanda


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag skyller på brevbärarna, det måste ju ta mer än två dagar att skicka ett brev härifrån till dig. Alternativ nummer fyra röstar jag på, vad kan man vinna?

Krya på dig älskling, ses snart =)

Puss 2<3

2009-11-07 @ 19:26:01
URL: http://maccherone.blogg.se/
Postat av: mannndy

Hmm du vinner...ett liv med mig :) Bra va? Högsta vinst!!!

2009-11-07 @ 21:25:17
URL: http://mannndy.blogg.se/
Postat av: frida

love you to<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-07 @ 21:39:56
URL: http://jacksonfriida.blogg.se/
Postat av: SAndra

Vad fin blogg du har :D (Y)

2009-11-07 @ 21:59:13
URL: http://saaaandraah.blogg.se/
Postat av: thilla

haha killen är helt störd. förmodligen Aldrig fått ligga ;) Miss you, är bättre nu! =D har till o med orkat sminka mig idag!!

2009-11-07 @ 22:08:33
URL: http://thillanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0