23 dagar kvar....

...tills jag åker till Italien. Längtar så fruktansvärt så ni kan inte förstå. Flyger den 10e okt från Skavsta och kommer till Bergamo kl. 20.30. Därefter tar jag en buss till Milano där min älskling väntar och sen ska vi sova på hotel där en natt. Så himla mysigt, jätte fint hotel och frukosten ja den består av fika bröd men så är det i Italien. På söndagen sen åker vi ngn gång hem till Marcus, eller Marco som han nu heter i Bologna där han bor med några killar från Turkiet.

Varje kväll nu har vi suttit och snackat på msn, det är mys det. Vi skriver inte hela tiden utan han ser på fotboll och jag har läst Stieg Larssons trilogi (inne på sista nu), så det är som vi sitter och myser tillsammans i soffan, bara att vi är flera tusen mil ifrån varandra men vi ser varandra i webcamen.

I helgen blir det dock ett litet uppehåll med allt msnande tyvär eftersom jag ska till HOFORS, hehe ja ni hörde rätt jag ska till ngt som kan verka världens ende. Men anledningen varför jag ska dit är för att min kompis Fridas mormor, Sonja fyller år och dom behöver en chauförr, moi. Det ska bli roligt, vi ska ut och så på fredagen och jag ska få se alla ställen som bus Frida busat på. Spännande....!!!

Lägger in lite bilder på random pics...


Grattis till Willeman på sin 9 månaders dag också...wuhuuuuuu <3

Till Marco:
Älskling jag önskar jag kunde visa eller ens beskriva med ord hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig men de alra finaste gester och de allra finaste ord gör det bara inte rättvisa. Du har förändrat mitt liv till det bättre, du har visat att jag är värd att vara lycklig, att äkta kärlek existerar. Vi har varit tillsammans i snart 9 mån och jag blir nykär på nytt om och om igen och på det sättet så vet jag att vi kommer hålla för evigt. Vi har gått igenom lite svårt och har svåra saker att gå igenom i framtiden men jag vet att vi klarar av allt för min kärlek till dig är så stark, jag vet vad jag vill och jag kommer kämpa och göra allt för oss. Visste inte riktigt vad jag skulle skriva men jag ville skriva ngt fint, ngn dikt blev det inte utan ord direkt från mitt hjärta. Jag älskar dig över allt annat, du är det finaste som finns, du är det underbaraste, snyggaste killen i världen och jag ska göra allt för att vara dig värdig...DU är min själsfrände igår, nu och för alltid <3 Saknar dig!!!

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Inte riktigt så långt mellan oss, men en bra bit iaf =)

Kobilen är ju fin, men du måste ta kort på tjuvbilen också =)

Jag tror på oss älskling, vi kommer att ha det jättebra tillsammans en lång, lång tid framöver =)

Puss 2<3

2009-09-17 @ 12:56:48
URL: http://maccherone.blogg.se/
Postat av: Frida

De ska bli fett roligt i Hofors :P Love you!

2009-09-17 @ 14:27:01
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0