=)))

Idag har jag träffat Frida på efm ...mkt trevligt. Drack en massa kaffe och pratade om en massa strunt. Millis kom förbi en stund men bara en kortis tyvärr :/ Men Frida och jag hade det mkt trevligt ändå. Tittade på Glamour och as garva åt deras ganska dåliga och simpla skådespelartalanger, inte för att jag kan göra bättre men andra kan. Fick också skriva ett inlägg i deras gästbok som jag hoppas att Ni läste :P Älskar dig gumman och tack för idag, jätte kul och du är underbar <3 Får göras om snart, PUSS!

I natt hade jag ett trevligt, intressant och lååångt samtal med Sigvard som för tillfället är i landet där folket är ngt dummare än oss svenskar om man ska tro alla de historier som man drog när man var liten. Det var härligt att prata med dig, saknar dig verkligen men tur för dig att du tänkt ta och flytta till Linköping så du är nära, weii så skojj. Har pratat mkt om Sigvard så tänkte lägga in en bild på honom så Ni alla vet vem det är :)






Älskar dig gubben, du är bäst och snart kommer du igen :DDDD

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Friiiidi

Hade de supertrevligt jag med :D Speciellt där vid glamour.. har nog aldrig haft så roligt då jag såg på tv :D hhahaahahahahahah!

2008-10-13 @ 23:00:48
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Friiiidi

Glömde ju skriva.... love you:D

2008-10-13 @ 23:01:19
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0