Godmorgon, godmiddag!

Hej på er alla mina små läsare :) Sitter hemma hos Millis och har precis käkat god helg frukost, älskar att äta här. Millis hade gjort jätte god gröt så jag orkade inte äta hela mackan, bara en halv.Som ni kanske förstår så sov jag här i natt, mysigt. Vi var ute på Ikea igår och gick lite. Åt mat det första vi gjorde och jag åt köttbullemeny mellan, så himmlans gott. Åt också en tugga eller två av en kladdkaka som var sådär. Köpte dock inget annat än mat, provade lite glasögon för har kommit underfund med att jag verkligen behöver glasögon. Har svårt att se och får lätt ont i huvudet. Men surt att synundersökningen kostar på så många ställen, borde vara gratis överallt då glasögonen kostar en jävla massa sen också...grrr. Sen åkte vi hem runt 5 och drack kafffe och åt kaka, så himlans gamla vi är ;P

 Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, ska plugga lite som vanligt :( Skriva ihop lite till basgruppen i morrn om barnmisshandel och vad man måste göra inom vården när det händer, mkt intressant men jag tycker jämt det blir jobbigt när man tvingas till det.

Hade lite svårt att somna i natt som jag kan ha det, trots att jag sov hos Millis. Tog 1 ½ timme typ och det är inget roligt, låg och tänkte och fundera alldeles för mkt vilket man absolut inte ska göra. Lilla Thuvis var på krigsstigen och slogs och sparka lite men det gjorde inget för hon är så söt så hon kan komma undan med sådant.





SUPERTRION
Men saknar medlemmen till höger :( Men i morrn ska jag leka med henne <3

XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

Ses imorgon :) Vi ska på föräldraträffen, eller va de heter..den slutar inte förr än halv 12 kankse. Så jag hör av mig då jag är hemma :) Men du slutar ju inte skolan förr än 12 satt :) Millis skulle komma kankse på dagen vid 3-4 också =)

2008-10-12 @ 13:47:54
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0