Skola

Hihiiiii första  gången jag bloggar från skolan ;P Det finns ju faktiskt internet här :))) Ska ha basgruppsmöte, wuhuuu. Prata om infektioner och feber, lite små tråkigt sådär men det duger. Det är ju ändå härligt folk :) Och nu har också Mikaela fått min bloggadress så nu MÅSTE jag ju skriva att det är ena härliga typer jag umgås med ;P Hehe nee skojja, eller alltså skojja inte om att de är ena härliga typer utan det där med att jag MÅSTE skriva :)

Idag är det en lång dag i skolan, går från 9-17 :S Men det är för att jag ska bli helledig på torsdag då det var tänkt att jag och Millis ska ta oss en tur till sjöarnasland. Jag hoppas fortfarande men det blir nog att ändra den resan till ett annat datum men det gör inget har ju alltid kul med Millis. Däremot fäller jag tårar för att Fridis inte kan följa med men hon börjar ju bli höggravid och då är det ju inget kul för henne. MEN du ska veta att jag planerar för våran gemensamma resa alla tre för det ska det definitivt bli.

En annan tråkig sak var att i morse ringer min kära mamma, älskar henne över allt annat men att ringa och väcka mig är ungefär samma sak som att skriva på sin dödsdom. Jag tar inte speciellt lång tid på mig på morgnarna. Tänkte gå upp vid 0800 och mamma ringer och väcker mig vid 07.20 och jaha då var min sömn förstörd för kunde inte somna om tillräckligt så jag vaknade väldigt trött när klockan ringde sedan vid 0800 så jag snoozade till 0820. Fick köpa en kaffe när jag kom till skolan och då blidde det genast lite bättre iaf.

Nehepp slut på det roliga, handledaren kom och det är dags att börja och en ny person, undra vem det är. Men det får jag nog reda på snart. Vår nya handledare var det visst, ser trevlig ut :DD

XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0