Till er alla singlar...

Till alla singlar där ute, finns nog ett par som önskar sig ngn att mysa med i höstmörkret. Någon att tända lite ljus med och tillsammans njuta av en härlig rulle, läskig, romantisk, rolig eller fin. Till er alla som söker den där snyggingen, den där hunken, den där människan som kan hjälpa dig med ditten och datten, som är händig, som är manlig, som är sådär lite lagom och sexigt smutsig...Jag har en alldeles lysande idé! Stoppa fullt med matrester i avloppsrören i köken, stoppa massa hår i handfaten/duschen/badkaret, stoppa toalettstolen full med papper, tamponger eller annan skit, sprejja vatten i tv:n, Tv uttagen, lamputtagen, kontaktuttagen, slit ner dina tapeter. Och nu undrar Ni naturligtvis varför ni skulle utsätta erat hem för detta misär och det ska jag berätta dig. Det är nämligen så att då bara ett litet tryck på mobilen, ett litet samtal så kommer den där snygga, hunkiga, händiga och sådär sexigt smutsiga killen nämligen RÖRMOCKAREN, ELEKTRIKERN eller MÅLAREN. Kan det bli bättre? Så när ni ska tapetsera hemma hos er och affärsbiträdet frågar om ni vill se på tapet exempel svara då nej och säg att du vill titta på tapetserarna ist ;)))

Gjorde jag inte erat liv lite lyckligare nu, lite gladare och lite härligare i höstmörkret? och som om det inte vore nog så ska ni nu kunna få möjligheten att njuta av lite bilder på moi, min familj och nära och kära. Underbart!





Se det var väl härligt =)) Annars är mitt liv super för tillfället. Mamma var här igår, kom vid tolv efter att jag haft föreläsning om vanliga ortopediskatillstånd hos barn, väldigt intressant.  Vi gick och åt på Kina och sen åkte vi till Ica Maxi och mamma köpte lite mat och grejjer för att fylla sin mkt tacksamma dotters kylskåp. Så köpte hon också ett moppset åt mig i rosa för att stödja bröstcanser. Sedan var jag i skolan igen i två timmar och när jag kom hem hade mamma städat. Hon hade varit så duktig att jag blev väldigt fundersam påå kvällen och trodde mamma bytt gardiner för det såg annorlunda ut på något sätt men jag kom bara framtill att det var så otroligt rent, som det aldrig varit!

Är ledig nu fram till måndag vilket är väldigt skönt. Ska nog mest ligga och mysa med pälsklingen, umgås lite med Millis ett måste och tyvärr plugga lite medicinskvetenskap men det är ändå ganska roligt när man väl kommer igång. Såg ni vilka fina bullar? De har jag bakat alldeles själv för en vecka sen, godaste jag någonsin smakat. Nu ska jag äta knäckebröd med ost, dricka lite varm oboy och lägga mig i sängen med pälsklingen!

Hoppas det är bra med er alla...och sen en sista sak. En tanke och en bild till Frida som är i Hofors, saknar dig och maggen!


Och en tanke och bild till min lilla Emmsan, älskar och saknar dig men snart kommer du, fredag för att vara korrekt och, ursäkta språket men FAN vad kul vi ska ha!


XOXO Amanda

Kommentarer
Postat av: camilla

sööööööööötast i världen! <3<3<3<3 Looove!

2008-10-10 @ 10:31:25
Postat av: Frida

Vad söt du är älskling!! Saknar dig med! Pusskramis

2008-10-10 @ 11:59:51
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0