Tråkigt test!

Lovar du att vara ärlig?:  Ja

Du heter: Amanda Elisabet Rikardsson
Smeknamn: Mandy, Mandan, Mandusen, lillan, bajskorven
Vart bor du: Linköping

Låt just nu: Hold on, be strong; Maria
Beroende av: Millis, Greger
Vem behöver du mest just nu?: Mina vänner, familjen, G på medicinskvetenskap och omvårdnadsvetenskap
Vad får du oftast komplimanger för:
Mina fantastiska kunskaper i sängen ;P HAHA
Hur imponerar man på dig?: Humor, leende, skratt, ögon OMTÄNKSAMHET
Brukar du skratta för dig själv?: hehe ahh varje gång jag tittar i spegeln ;P
Vad står det i ditt senast inkomna sms: EXKLUSIV VÄRLDSPREMIÄR! Som Tele2-kund kan du skaffa Darin feat Kat DeLunas nya singel först av alla! (Har inga vänner :()
Äger du några converse: Nope, sko punkten is da shit
Festar du mycket: Skrev ju nyss att jag inte hade några vänner ;P hehe ne men lagom :D
Sprit, cider, vin eller öl: ÖL
Brukar du bli för full: Inte förrens jag lägger mig ner i sängen
Vad har du för mobil operatör: Tele2 samt Tele2
Är du allergisk i mot något: Pollen, nötter, morötter samt insektsbett
Har du haft sex idag: Hmm...räknas...hehe nej!

Hur svarar du i mobilen:
Olika, allt från hej till bajs
Vem ringde du senast: Syster

Vem ringde dig senast: Syster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Älskar dig
Antal timmar sömn inatt: hmm...9 kanske?
Sov du ensam i natt: Nej
Tycker du om din pappa: Älskar
Brukar du komma i tid: Nej, kommer 30 min innan utsatt tid
När mår du bra:
När jag är med någon jag älskar, eller när jag har en liten stund för mig själv ;P
Hur känner du dig nu: Lite depp men samtidigt sprallig och puckad
Vanligaste färg på dina kläder: LILA eller RÖTT..okej ganska mkt svart också!
Är du smart: Klart jag är...har fått 130 juveler på Quiz queen ;P
Är du aktiv i skolan: Lagom, eller lite kanske!
Vad saknar du: Sigge
Hade du en bra kväll igår:
Jajjamänsan
Favoritdryck på morgonen: Kaffe med mjölk, elle som vissa skulle säga mjölk med kaffe
Rakar du benen: Ja
När brukar du gå och lägga dig: När jag är trött
Är du blyg: Beror på, ibland öppen som satan och ibland som en stum liten orangutang
Sysslar du med någon idrott: Sa jag inte i början att jag får komplimanger för mina talanger i sängen...lista ut svaret själva ;P HAHAHA
Vill du hellre ha mail än brev: Kärleksbrev är mysigt (håller kvar Emelies svar)

Hur mycket krävs det för att du ska bli full:
Oj...ingen aning
Har du spytt offentlig: Ja
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: Spytt på baksidan av morella för att sedan få skjuts och hjälp hem
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Om inte, vad vill du ändra på: Vill att Emelie ska komma
Vad gör du i morgon: Går runt stångån..eller inte hela utan bara runt här i Linköping förstås ;P


Kommentarer
Postat av: emma

Vill önska en fin fredag kväll:)

Postat av: Mr P

"Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: Spytt på baksidan av morella för att sedan få skjuts och hjälp hem"



HAHAHAHAHAHAHA! förlåt, kunde inte låta bli!

2008-10-24 @ 01:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0