This is the life!

Hej hej alla glada räkor och ni andra tjurskallar också :P Sitter hemma hos syster i Gbg och alla andra typ sover så passar på att blogga, min nya mobil är verkligen skön att göra det på. Ja ja helgen har varit super. I fredags var det verkligen skit roligt och jag skratta så jag grät typ flera ggr. För er som inte vet så har jag varit på komiker turnén 2008 av Özz, Soran, Måns och Björn Gustavsson. Alla vet ju att Björn är en gud och jag blev verkligen alldeles fnittrig som en liten fjortis för att han är så Söt. Jag trodde dom andra skulle vara skit men dom överraskade och var skit bra dom med. Sedan igår var vi inne i stan och jag köpte ett par jeans, måste passa på när jag finner ett par som passar då det är sällan dom kosta också bara 400 då det var Cheap monday jeans, en ring och ett armband från bag lady samt ett par röda mocka handskar. På kvällen åt vi väldigt god fisk och sköljde ner det massa gott vin. Sen lekte vi massa roliga lekar och jag var bäst på allt! Idag blir det sko punkten för att leta Madicken skor, låga och höga för att sedan åka hem och äta heta räkor. Det var allt för denna gång. XOXO Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0