060109-060409

3 månader idag med älsklingen (måndag)...men det är ju egentligen ingeting jämfört med den tiden vi kommer spendera tillsammans. Jag vill ändå säga att detta har varit 3 helt otroliga, underbara och fantastiska månader med dig. Du gör varje dag härlig, varje dag varm och solig. Du gör varje natt lite mindre mörk, varje natt lite mindre kall och ensam. Du gör varje ensam stund värd att ta sig igenom då jag vet att du alltid finns där, inte långt bort. Du är så snäll, härlig och rolig och jag älskar varje del av dig, varje prick och varje hårstrå. Jag älskar dina bruna ögon, ditt härliga leende och ditt vågade hår. Jag älskar din mage, dina ben, dina axlar, armar och händer...Jag älskar allt som har med dig att göra, jag älskar dig!




XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Älskar dig massor också 2<3

Det här var bara de tre första månaderna av resten av våra liv =)

2009-04-05 @ 17:50:18
Postat av: Frida

Ni är så gulliga med varandra, blir alldeles rörd. Och du ska veta marcus, att jag är så glad att amanda har träffat en bra kille! Vilket hon säger att du är :P Ta väl hand om henne, de finns bara en Amanda :).. och gumman, jag älskar dig du är min bästa vän!!

2009-04-05 @ 22:12:52
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0