Dags igen!

Jopp nu kände jag äntligen att jag hade lust att blogga efter min sur/depp helg. I veckan, mån tisd umgicks jag med underbara Frida och bonusbarnet William. Så underbara dom är båda två och är verkligen lottad att ha dom i mitt liv. Vi fettade som vanligt med massa gott till kaffet och mat. William har också lyckats sluta spy på mig, peppar peppar.

Igår var det första april och då ska man skojja, Det trodde jag min älskling gjorde när han skrev strax efter tolv att han skadat knäet på fotbollen. Jag skickade ett oroligt svar: När? Var, hur? Har du ont, hur mår du, när ska du till sjukan, ska jag följa med. När jag skickat iväg det kommer jag på att det var första april så när babe ringer så säger jag: Du får faen inte skämta nu då blir jag arg. Men stackarn skämta inte, kanske tur för honom det hade ju kunnat bli värre annars. Men men igår gick han sedan till sjukgymnasten och då var det "bara" en stukning. Men stackarn haltade en massa och had eont, mindre ont än vad jag trodde men tyckte iaf väldigt synd om honom. Jag var en snäll flickvän iaf och åkte dit och lagade hemmagjorda, grymt goda köttbullar med lika grym och inte grymmare brunsås till. Idag fick jag sedan gå upp kl 06.20 för att jag hade tenta vid 08.00...okej gick upp 06.30 för jag snoozade i tio min.

Idag har jag städat här hemma, tvättat och plockat undan. Det behövdes verkligen tvättas, det blev hela 4a stora maskiner och så mkt brukar jag aldrig tvätta. Det är tur att jag inte är så petig, eller inte alls petig med att sortera tvätten. Träffade Camilla en sväng med och det är lika trevligt som vanligt.

I morgon kommer älsklingen hit, känns som ett tag sedan han var hos mig. Har redan planerat vad jag ska bjuda på för mat, han stannar väl hela helgen hoppas jag. Han är dock lite jobbig för han ska ju ha tre mål om dagen, en annan kan ju klara sig med ett. Ska bli mysigt iaf, och vå får sova i en nästan nybäddad säng, den är bäddad idag!

Nästa vecka är det påsk och jag går bara en lektion måndag och två på tisdag så vi åker till Marcus föräldrar på onsd eller torsd det ska bli roligt. Var väl egentligen mammas tur att få besök men hon jobbade långhelg så vi får ta det någon annan gång helt enkelt eller så får mamma komma hit.

Ja, ja kanske skulle plugga lite tills i morgon men först lägger jag in lite ursnygga bilder på moi och min snygga pojkvän som är påskfin i sitt massiva skägg (jag satte dit en fjäder, tyvär vit och inte gul). Visst är han läcker och snygg min älskling där han sitter och spelar gitarr samt sjunger för mig. DU är underbar och jag älskar dig grymt mkt babe och det kan ingen ta ifrån mig <3




Sedan har jag snott några bilder från Frida med vilket jag säkert tror är okej. Hon har sin mamma här för tillfället och bara så du vet hjärtat så saknar jag dig och Willeman <3




XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Frida

helt okej gumman :P SAKNAR DEJ MED!! love you.. puss

2009-04-03 @ 05:33:27
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-03 @ 05:40:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Verkligen fint av dig att komma hit och ta hand om mig =)

2<3

2009-04-03 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0