Svenska <3

Kärlek

Vad är den största sensation? Vad kallar ni den här känslan?
Kärlek, kärlek, kärlek är vad jag känner

Vilken är den största lyckan som ödet får göra?
Kärlek, kärlek, det var kärlek som jag hittade

Den stärker hjärtat och gör knäna svaga, fångar och befriar
Och här hos oss kommer det vara för alltid, härifrån till evigheten

När jag är kall ger du mig sommar
I den mörka natten är du mitt ljus
Du ger mig kraft, du är mitt solsken
Jag gillar dig jätte mycket, jag älskar dig

I dina ögon lyser stjärnorna, du kanske vet, vad mer där finns det?
Kärlek, kärlek, det var kärlek, som jag såg

Om du är nära flyr alla de bekymmer bort, inga bekymmer finns mer här
Härligt och sant är det när jag säger att jag kommer gå med dig för evigt

När jag är kall ger du mig sommar
I den mörka natten är du mitt ljus
Du ger mig styrka, du är mitt solsken
Jag gillar dig jätte mycket, jag älskar dig

Du ger mig kraft, du är mitt solsken
Jag gillar dig jätte mycket, jag älskar dig



UNDERBAR, älskar dig med min lille gullplutt

XoXo Amanda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Var det här fusk eller egen översättning? ;)

Puss

2009-04-16 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0